نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اگر انسان بخواهد، قطعا هدایت خواهد شد

حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با اشاره به اینکه توفیق هر عملی شانس و اقبال نیست، بلکه به انگیزه درونی هر فرد بستگی دارد، گفت: اگر انسان بخواهد، قطعا هدایت خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 24January 2019

اگر انسان بخواهد، قطعا هدایت خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با سردار «نصرالله فتحیان» مدیرعامل موسسه خیریه «امدادگران عاشورایی» کشور، با اشاره به توصیه آیت‌الله «بهاءالدینی»، اظهار داشت: گفته این عالم بزرگ مبنی بر اینکه «حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام بدانید» و همچنین خدمت کردن به بندگان و در راستای ولایت «الله» که وسیله بندگان صالح خداست حرکت کردن، نقشه راه را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مرحوم آیت‌الله «لنکرانی» نقل شده است که «۵۰ سال در امر دین‌شناسی کار کرده‌ام و آن‌چه که به دست من آمده است، این است که واجبات‌تان را چه در ترک گناه و چه انجام فریضه انجام دهید و بعد از انجام واجبات، به بندگان خدا خدمت کنید؛ فردای قیامت هرکس پرسید از موضوعات دیگر پرسید بگویید فاضل گفته است».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توفیق هر عملی شانس و اقبال نیست، بلکه به انگیزه درونی هر فرد بستگی دارد، عنوان کرد: اگر انسان بخواهد هدایت شود، قطعا هدایت خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: یقین بدانید که این توفیق الهی بوده است که شما در این راه که همان خدمت به مردم و مستضعفان است، قرار گرفته‌اید، لذا قدر آن را بدانید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار