رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمنان در نبود مدافعان حرم تمام مقدسات را به خاک و خون می‌کشیدند

سردار «مرتضی میریان» گفت: امروز مادران شهدای مدافع حرم باید در مقابل حضرت زینب و فاطمه (س) سر خود را بالا بگیرند، چون اگر این جوانان نبودند امروز دشمنان تمامی مقدسات را به خاک و خون می‌کشیدند.
کد خبر: ۳۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 27January 2019

اگر مدافعان حرم نبودند، دشمنان تمام مقدسات را به خاک و خون می کشیدند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمرتضی میریان» رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم شهید «رضا عادلی» در مسجد گلزار شهدای اهواز با اشاره به عملیات نبل و الزهرا و فعالیت‌های مدافعان حرم اظهار داشت: مدافعان حرم بزرگترین کاری که کردند، این بود که همه به عنوان شیعه سرمان را بالا بگیریم؛ وقتی دشمن قصد تعرض به حرمین را داشت، جمعی از ایرانیان رفتند، ایستادند و دفاع کردند تا اتفاق مدینه دیگر تکرار نشود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز مادران شهدای مدافع حرم باید در مقابل حضرت زینب و فاطمه (س) سر خود را بالا بگیرند و ملت هم باید به تربیت چنین جوانانی افتخار کنند؛ اگر این جوانان نبودند امروز دشمنان تمامی مقدسات را به خاک و خون می کشیدند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز منشأ اسلام ناب محمدی و راستین است که از سوی سرسلسله اهل بیت عصمت و طهارت به کشور رسیده و پرچم اسلام حقیقی در ایران به اهتزاز درآمده، ولی در مقابل داعش سیاه با پرچم دروغینش باعث معرفی سفیدی اسلام واقعی ایران به دنیا است.

سردار میریان ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز در مقابل اردوگاه استعمار و استکبار ایستاده که قصد غارت ملت‌ها و ظلم به مردم دارند و چون ما بنا به دستورات دینی مقابل ظالمان ایستاده ایم با ما مشکل دارند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تأکید بر لزوم چشیدن شیرینی عدالت از سوی مردم گفت: مردم پای همه چیز انقلاب ایستاده و تحریم های بسیاری را متحمل شدند؛ با وجود اینکه دشمنان با توطئه های بسیار از جمله تحریم‌ها به دنبال دست کشیدن آنها از انقلاب و اعتقاداتشان هستند، ولی ملت فهمیده و پای انقلاب ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار