مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند:

شادی به سبک شهدا را برای زائران راهیان نور به تصویر بکشیم

«سیدحمید هاشم آبادی» با بیان اینکه بگذاریم طعم شیرین شادی واقعی که شهدا داشتند را همه بچشند، گفت: آن وقت است که این موضوع باعث خواهد شد که انسان از میان شادی‌های کاذب و دروغین، این شادی و نشاط واقعی و همیشگی به سبک شهدا را انتخاب کند.
کد خبر: ۳۲۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ - 26January 2019

برای زائران راهیان نور شادی به سبک شهدا را به تصویر بکشیم«سیدحمید هاشم‌آبادی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به  نحوه برگزاری فعلی اردو‌های راهیان نور، اظهار داشت: شیوه برگزاری این اردوها در کل بسیار خوب است، اما باید در جزئیات بازنگری کرد تا نقاط ضعفی که ممکن است زائر را از لحاظ جسمی خسته کند، برطرف شود.

وی متذکر شد: برای تقویت این اردو‌ها باید یک نگاه دقیق و تحلیل‌گرایانه به مباحث روز جامعه داشت و هر سال مطابق آن، برنامه‌های فرهنگی تدوین و تدارک دید که پاسخگوی سوالات و شبهات روز جامعه باشد و نسبت به این مباحث گذرا عبور نکنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند ضمن بیان پیشنهاداتی در این راستا، بیان داشت: تهیه برنامه‌های صوتی و تصویری و نیز استفاده از کارشناسان خبره در موضوعات فرهنگی، سیاسی و اخلاقی در اردو‌ها، می‌تواند به غنای محتوایی آن کمک بیشتری کند.

شادی به سبک شهدا را برای زائران راهیان نور به تصویر بکشیم

هاشم‌آبادی یادآور شد: همه ما می‌دانیم که شهدا و رزمندگان عزیز هم، اهل شادی و نشاط متعارف بوده‌اند و هیچ اشکالی ندارد که برای زائران، این وجهه شهدا و این شادی حقیقی را به تصویر بکشیم و لحظات شیرینی را برای زائران خلق کنیم.

وی با بیان اینکه بگذاریم طعم شیرین شادی واقعی که شهدا داشتند را همه بچشند، تصریح کرد: آن وقت است که باعث خواهد شد انسان از میان شادی‌های کاذب و دروغینی که فقط لحظات کوتاهی انسان را تغییر می‌دهد، این شادی و نشاط واقعی و همیشگی به سبک شهدا را انتخاب کند.

ضرورت حمایت مالی از اردوهای راهیان نور دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به وضعیت اردو‌های راهیان نور امسال، مطرح کرد: وضعیت تقاضای زائران هر سال بیشتر از سال پیش می‌شود و امسال هم بحمدالله تقاضای دانشجویان خوب است که این مسئله حمایت بیشتر دانشگاه از راهیان نور را نسبت به سالیان قبل را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دانشگاه از لحاظ مالی حداقل حمایت بسیار بیشتری نسب به سنوات گذشته داشته باشد.

یاد شهدا یعنی محکم ایستادن در برابر تمایلات نفسانی

هاشم‌آبادی در ادامه تأکید کرد: اردوی راهیان نور یک بستر و زمینه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در دل هر انسانی که توفیق زیارت شهدا را پیدا می‌کند، است.

وی افزود: یاد شهدا یعنی محکم ایستادن در برابر تمایلات نفسانی و شیطانی و مقابله مستقیم با تهاجم فرهنگی دشمن.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به اینکه دشمن این قضیه را می‌داند و برای همین است که بسیار هراس دارد، گفت: دشمن شبانه‌روز دست و پا می‌زند تا مباحثی که یاد شهدا را در دل زنده می‌کنند، تخریب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها