امیر «امان‌الهی»:

فرود چتربازان تیپ نیرو مخصوص در منطقه رزمایش/ بهره‌گیری از تجهیزات مدرن انفرادی در رزمایش نیروی زمینی ارتش

فرمانده تیپ ۶۵ نیرو مخصوص گفت: نیرو‌های مخصوص نیروی زمینی ارتش توسط چند فروند سی ۱۳۰ جهت اجرای عملیات طراحی شده برای مقابله با دشمن وارد منطقه رزمایش شدند.
کد خبر: ۳۲۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 25January 2019

فرود چتربازان تیپ نیرو مخصوص در منطقه رزمایش/ بهره‌گیری از تجهیزات مدرن انفرادی در رزمایش نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «سیروس امان‌الهی» فرمانده تیپ ۶۵ نیرو مخصوص با اشاره به حضور تیپ‌های واکنش سریع در منطقه عمومی رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ماموریت‌های خاص در این رزمایش حاضر شده است.

وی افزود: تیپ 65 نیروی مخصوص با استفاده از عملیات چتربازی توسط چند فروند هواپیمای سی ۱۳۰ وارد منطقه رزمایش شده و ضمن اجرای اقدامات تامینی منطقه، به انهدام تیم‌های دشمن حاضر در منطقه پرداخته و عناصر سرکرده آن‌ها را به اسارت در آورده است.

فرمانده تیپ ۶۵ واکنش سریع گفت: همچنین در کنار تیپ ۶۵، تیپ ۲۵ واکنش سریع را در منطقه رزمایش داشتیم، که برای نخستین بار جابجایی و هلی برن آن توسط بالگرد‌های شنوک و ۲۱۴ انجام شد. این تیپ به منظور جلوگیری از فرار عناصر نفوذی و تقویت منطقه توسط دشمن در سمت چپ محور عملیاتی رزمایش نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه تیپ ویژه تکاوری نوهد متناسب با عملیات‌هایی که در کشور‌های پیرامونی ایران اسلامی انجام می‌گیرد، امروز تجهیزات خوبی را پای کار آورده است، افزود: تیپ نیرو مخصوص به‌طور کلی در حوزه تسلیحات انفرادی از تجهیزات روز و مدرن برخوردار است و در حوزه تک تیرانداز نیز پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به گذشته داشته است.

امیر سرتیپ دوم سیروس امان الهی افزود: بحمدالله تیپ ۶۵ نیروی زمینی تحرک لازم را در هوا و زمین دارد و قادر به اجرای ماموریت‌های متنوع در هر نقطه‌ای که سلسله مراتب فرماندهی ابلاغ کند، می‌باشد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها