رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگردپیروزی انقلاب آذربایجان غربی:

جلیقه زردهای فرانسه، از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه جلیقه زردهای فرانسه، از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند، گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید برای جوانان تبیین شوند.
کد خبر: ۳۲۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 25January 2019

جلیقه زردهای فرانسه، از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اندبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، محسن شکرنیا، رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۵ بهمن ماه، در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و سالروز شهادت صدیقه کبری(س) قرار داریم، اظهار کرد: امید است بتوانیم زندگانی خود را با الگوگیری از ایشان، ادامه داده و سیره و راه ما راه ولایت و امامت باشد.

شکرنیا ادامه داد: به دلیل اهمیت چهلمین سالگرد انقلاب، برحسب تاکید مقام معظم رهبری، بعد از سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی، ستادهای چهل سالگی انقلاب در سراسر کشور فعال شدند و در استان ما نیز برنامه‌های چهلمین سالگرد را به ریاست امام جمعه ارومیه شروع کرده و به نام شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نامگذاری شد.

وی افزود: از نخستین روزهای سال جاری تاکنون دهها جلسه در مرکز استان و در شهرستانها برگزار شده و در شهرستانها نیز رئیس ستاد، امام جمعه همان شهرستان بوده و ۱۳ کارگروه تخصصی و ۲۳ کارگروه ستاد اجرائی تشکیل شده و ۷۰۰ عنوان برنامه از طریق کارگروهها به ستاد اجرائی تحویل شده و بیش از ۱۰۰۰ ریز برنامه را شامل می‌شود.
شکرنیا با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها حسب تاکید امام جمعه ارومیه، در طول سال اجرا شده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌ها همواره به صورت مرتب از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده و برخی دیگر نیز در اوج برنامه‌های چهل سالگی انقلاب، در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی یادآور شد: از مهمترین برنامه‌ها در روز ۱۲ بهمن از ساعت ۹ برای بزرگداشت لحظه تاریخی ورود امام راحل بوده و در تمامی سطح شهرستانها از طریق ستادهای اجرائی برگزار و در مرکز استان نیز این برنامه در میدان انقلاب مقابل شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد و در این برنامه آیتم‌های مختلف همچون اجرای سرود ۲۰۰ نفری از سوی کانون‌های مساجد که در سطح کشور به نام سرود چهل هزار نفری مناسبتی روز ۱۲ بهمن تهیه شده و سهم ما نیز ۲۰۰ نفر است خواهد بود، اجرا می‌شود.

وی اجرای گروه موزیک نیروهای مسلح و رژه موتورسواران را از دیگر برنامه‌های روز ۱۲ بهمن عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول دهه فجر از طریق رسانه‌ها ابلاغ و اجرا خواهند شد که مهمترین آنها که مورد تاکید امام جمعه ارومیه است، به نام ایجاد نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان است که کار سنگینی است.
شکرنیا با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب باید برای نسل جدید به نمایش گذاشته شوند، گفت: امید است در این نمایشگاه گوشه‌ای از افتخارات چهل‌ساله نظام که در طول دولتهای مختلف به وسیله خدمتگذاران صادق صورت گرفته، به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: یکی از گمشده‌های انقلاب اسلامی، پاسخ به همین سوال است که اگر در مقابل دشمنی‌های نظام سلطه و استکبار که هر روز بر علیه انقلاب اسلامی، توطئه می‌کردند تا انقلاب هرچه زودتر متلاشی شود و برای دیگران الگو نبوده و نمونه‌ای از استبدادستیزی را به کشورهای دیگر ارسال نکند، هجم عظیم دستاوردهای افتخارآفرین نظام انقلاب اسلامی باید به نمایش گذاشته شود.

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی با طرح این سوال که آیا پس از این میزان مشکلات و توطئه‌های دشمنان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میدان جهاد ما کجاست، یادآور شد: اکنون باید آگاه باشیم که در کدام میدان، جهاد خود را نشان دهیم و ما اکنون حافظ و نگهبان انقلاب عظیم الهی هستیم، می‌دانیم تا مادامی که از اطلاعات دشمن مطلع نشویم، هیچ عملیاتی بر علیه دشمن موفق نخواهد بود و در صحنه جهادی که رهبر انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده، باید متوجه باشیم که دشمن با تمام قدرت در راستای نابودی انقلاب، تبلیغ می‌کند و حجم تبلیغات بسیار زیاد است و هجمه تبلیغات به قدری زیاد بوده که جامعه را فریب می‌دهند که انقلاب اگر پیروز نمی شد، اکنون با وجود رژیم بسیار شرایط بهتری داشتیم.

وی تصریح کرد: اگر میخواهیم انقلاب، آیینه تمام‌نمای در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کنیم، واجب است که در تمامی محافل، دستاوردهای نظام را تبیین کرده و نشان دهیم که در زمان پهلوی می‌خواستند به زور حجاب از سر بانوان برداشته و باید جوانان متوجه این مسائل باشند که در آن زمان تمام تصمیمات کشور را مستشاران آمریکائی می‌گرفتند.
ایران؛ رتبه نخست علمی در جهان اسلام
شکرنیا اظهار کرد: ۱۲۵ هزار دانشجوی سال ۵۷ کجا و بیش از ۴ میلیون دانشجوی زمان کنونی کجا، در زمان رژیم پهلوی، ۷۰ درصد کشور بی‌سواد بودند و اکنون ایران اسلامی شانزدهمین درجه علمی جهان و اولین رتبه علمی جهان اسلام را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون هجمه تبلیغات دشمن با توجه به وجود مشکلات در کشور مشخص بوده، یادآور شد: بارها رهبری تاکید کرده‌اند که ما از کدام ناحیه به مشکلات معیشتی و اشتغال برخورده‌ایم، اکنون مراکز قدرت تصمیم‌گیری را ما ایجاد می‌کنیم، در میدان جهاد امروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، باید گوش به فرمان رهبری برای ورود به دهه پنجاه و ورود به بعد از سال پختگی انقلاب کاملا آماده باشیم و میدان جهاد و مبارزه خود را بشناسیم.

شکرنیا با اشاره به اینکه خشم دشمن پس از چهل سالگی انقلاب، بیشتر خواهد شد، تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که اکنون درخت تنومند انقلاب اسلامی به جایی رسیده که جلیقه زردها در فرانسه میگویند ما حرکت کنونی خود را از انقلاب اسلامی درس گرفته‌ایم و ایام پیروزی انقلاب، بهترین فرصت است تا با پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات، گوش به زنگ فرمان رهبری باشیم.

وی تاکید کرد: اگر ما و مسئولان به فرمایش مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان در استانها، گوش فرا دهیم به هیچ مشکلی برنخواهیم خورد و امید است در پشت تمامی خشم دشمنان که نمی‌خواستند جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ببینند، این روز را بزرگ بداریم.

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال جشن انقلاب ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده، تصریح کرد: در تمامی دستورات آورده شده که هیچ چراغانی تا روز ۲۱ بهمن نخواهد بود و هرچه برنامه‌ها پررونق تر باشد، دشمن مایوس خواهد شد و اکنون استان ما جز فعال‌ترین ستادهای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب است و امید است بتوانیم در تراز انقلاب اسلامی، برنامه‌ها را به کوری چشم استکبار برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار