امام جمعه بابلسر:

طرح استقرار «میز خدمت» با هدف تکریم شهروندان بابلسری صورت گرفت

امام جمعه بابلسر گفت: طرح استقرار «میز خدمت» با هدف تکریم شهروندان بابلسری و پاسخگویی به مشکلات پیش روی مردم در محل مصلای نماز جمعه صورت گرفت.
کد خبر: ۳۲۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 25January 2019

طرح استقرار «میز خدمت» با هدف تکریم شهروندان بابلسری صورت گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به استقرار میز خدمت در محل نماز جمعه اظهار داشت: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های مردم به کار گیرند.

حجت الاسلام قلی‌پور خدمتگزاری مردم را بالاترین افتخار برای مسئولان نظام دانست و افزود: باید هم و غم مسئولان نظام خدمت به مردم باشد و در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ امری مضایقه نکنند و پیگیر مرتفع شدن مشکلات و مسائل مطروحه آنان باشند‌.

وی با اشاره به اهداف استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه تصریح کرد: این اقدام امروز با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به مشکلات پیش روی مردم انجام شد و بسیاری از مسائل مراجعان حل و فصل و برخی از موارد که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشته و در مدتی کوتاه پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام قلی‌پور خاطر نشان کرد: در اجرای طرح میز خدمت که در محل مصلی نماز جمعه برپا می‌شود هر هفته یک یا دو مسئول در حوزه کاری خود بدون واسطه، به سوالات مردم پاسخ می دهند و پاسخگوی نیازهای مردم هستند.

خاطرنشان می‌شود، مدیران اداره‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی و برق از ساعت ۱۰ صبح تا قبل از اذان ظهر با حضور در محل برگزاری میز خدمت پذیرای مراجعان و پاسخگوی مسائل و مطالب آنان بودند.

همچنین شماری از نمازگزاران نیز از استقرار «میز خدمت» و دستیابی آسان به مسئولان برای طرح و پیگیری مسائل و مشکلات خود ابراز امیدواری و رضایت داشته و خواستار تداوم اجرای این طرح و سهولت ارتباط و  تعامل مردم با مسئولان و مدیران نهادهای اجرایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار