امام جمعه شهر آبدان:

ایران اسلامی هر روز در جهان مقتدرتر می‌شود

حجت‎الاسلام حبیب پهلوزاده گفت: امروز امت اسلام با ایستادگی در مقابل استکبار زمینه شکست دشمنان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۲۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ - 25January 2019

«ایران اسلامی» هر روز در جهان مقدرتر می‌شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «حبیب پهلوزاده» امام جمعه شهر آبدان در خطبه‌های این هفته با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت بزرگ مسلمین در اربعین که زمینه ساز ظهور است از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آبدان یادآور شد: قرآن کتاب انسان سازی است که یکی از اصول انقلاب اسلامی امامت است.

پهلوزاده افزود: امروز امت اسلام با ایستادگی در مقابل استکبار زمینه شکست دشمنان را فراهم کرده است، الحمدالله ایران اسلامی هر روز در جهان مقتدرتر می‌شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسؤلان علوم شناختی افزود: سرعت علمی کشور هیچگاه نباید متوقف شود و در این وضعیت برخی به فکر فیلترینگ تلگرام هستند و یا یه به فکر گسترش ولنگاری هستند که این باعث آفت جامعه می‌شود.

خطیب نماز جمعه آبدان همچنین گفت: اگر بخواهیم در مورد دستاوردهای نظام قضاوت کنیم باید شرایط امکانات و موانع را بررسی کنیم و در ابتدای انقلاب موانعی وجود داشت که می‌توانست یک انقلاب را نابود کند.

پهلوزاده تصریح کرد: جنگ تحمیلی نیز مانع دیگر بود که بر علیه انقلاب ما وجود داشت، تحریم ها مانع دیگری است که تلاش دشمن برای توقف انقلاب بود اما با این وجود  ایران اسلامی با پیشرفت های زیادی رو به رو بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار