یکتا:

نابودی رژیم غاصب صهیونیستی مأموریت جدید فرزندان انقلاب اسلامی است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به دفاع فرزندان انقلاب از حرم اهل بیت (ع) گفت: نابودی اسرائیل مأموریت جدید فرزندان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ - 25January 2019

نابودی اسرائیل مأموریت جدید فرزندان انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «حسین یکتا» از رزمندگان دفاع مقدس عصر امروز در سالن اداره آموزش و پرورش چالوس با اشاره به مأموریت‌های ۴۰ ساله انقلاب در ابعاد مختلف، نابودی اسرائیل را یکی از مأموریت‌های فرزندان انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن ترسیده و به این نتیجه رسیده که پیش گویی‌های امام (ره) آشکار شده و اخبار جمهوری اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری را با حساسیت رصد می‌کند.

یکتا با بیان اینکه مردم ما با یک مسئولیتی انقلاب کردند، گفت: امروز دفاع از حرم اهل بیت مأموریت جدید فرزندان انقلاب اسلامی است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با عنوان اینکه امام (ره) قله‌های پیروزی اسلام را یکی یکی می‌دید، وعده ۲۲ بهمن و دهه فجر را از پاریس به ملت ایران ابلاغ می‌کرد که شاه باید برود، اظهار کرد: همچنین مقام معظم رهبری می فرمایند خودتان را آماده کنید که تا فتح فلسطین یک یا حسین دیگر باقی است.

وی با بیان اینکه ما پشت خاکریز‌های دشمن قرار داریم، گفت: فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی، علویون، حزب الله لبنان و مدافعین حرم پشت دیوار‌های بیت المقدس پا به زمین می‌کوبند، دیگر کار اسرائیل تمام شده و بزودی نماز را در بیت المقدس خواهیم خواند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به پایان عمر آل سعود در عربستان، گفت: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد نابودی آل سعود هستیم. منافقین بسیاری از فرزندان انقلاب را به شهادت رساندند،امروز پرچم شهدا بالاست.

وی از بسیجیان و نیرو‌های حزب الله به عنوان دار و ندار ولایت فقیه و امام زمان و انقلاب یاد کرد و خطاب به بسیجیان اظهار کرد: دشمن با تمام قوا با ماهواره و فضای مجازی در جنگ با انقلاب اسلامی است و امروز کار سخت‌تر شده است، اما شما قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر شدید، نگاه جدی تر، علمی‌تر و تجربه ۴۰ ساله دارید، محکم‌تر شدید و ریشه‌های تان جاندار شد پس نقشه را جلو بگذارید در این شرایط که دشمن حساس شده است، باید با تمام قوا حرکت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار