با حضور مدیرکل حفظ آثار خوزستان؛

تقدیر از خانواده «خمینی شوشتری» که 6 رزمنده را تقدیم انقلاب کردند

خانواده خمبنی شوشتری از خانواده های پرافتخار خوزستانی هستند که 3 شهید و 3 جانباز را تقدیم آرمان های بلند انقلاب و اسلام کردند.
کد خبر: ۳۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ - 25January 2019

تکریم از خانواده خوزستانی که 3 شهید و 3 جانباز را تقدیم انقلاب نمودند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که به همراه پرسنل مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز به دیدار خانواده شهیدان خمبنی شوشتری رفت، ضمن تکریم از این خانواده ارزشمند اظهار داشت: خانواده‎هایی که با تمام وجود، خود و فرزندانشان را نثار آرمان های بلند انقلاب کردند، چشم و چراغ راه هدایت جامعه هستند.

بر اساس این گزارش دیدار و تکریم از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان از جمله برنامه هایی است که هر هفته توسط مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و دیگر مدیران و پرسنل مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام می گیرد.

به گزارش دفاع پرس؛ خانواده خمبنی شوشتری از خانواده های پرافتخار خوزستانی هستند که 3 شهید به نامهای«مجید، محمود و احمد» را تقدیم آرمان های بلند انقلاب و اسلام کردند.

از نکات ممتاز این خانواده این است که 3 عضو دیگر این خانواده به نامهای«عبدالرضا، علی و حمید» نیز در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و به درجه جانبازی نائل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار