مرکزی:

مجمع تشخیص برای بررسی پالرمو و CFT در آستانه آزمون بزرگی است/ باید جلوی نقش شوم دشمن را گرفت

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به تلاش‌ها برای تصویب پالرمو و CFT گفت: مجمع تشخیص در آستانه آزمون بزرگی است و باید جلوی این نقشه شوم را بگیرد تا پازل دشمن و ایادی داخلی اش را تکمیل نکند.
کد خبر: ۳۲۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ - 26January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علیرضا مرکزی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نامه تعدادی از وزرا به رهبر انقلاب درباره پالرمو و CFT اظهار داشت: همین وزرا بودند که برای برجام از رهبری اختیار تام گرفتند و از خطوط قرمز مانند بلدوزر عبور کردند و ملت را شش سال سر کار گذاشتند و قراردادی را امضا کردند که هیچ تضمینی برای اقدامات طرف مقابل نداشت و با هزینه صفر از آن خارج شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: اکنون که اقتصاد در آستانه ورشکستگی است، قیمت‌ها سر به فلک کشیده و نقدینگی درحال انفجار است این‌ها باز درحال ترساندن جامعه و فشار به رهبری هستند، آیا این کار‌ها می‌تواند از سر جهل باشد؟

مرکزی یادآور شد: در بحران ارزی میلیارد میلیارد ذخایر دلاری کشور را به اسم دلار دولتی به نورچشمی‌ها دادند و خزانه را خالی کردند و حالا پالس ناتوانی به دشمن می‌فرستند، این رفتار‌ها نشانه چه می‌تواند باشد و لازم است قوه قضائیه به این مسئله ورود کند. کنار رفتن این آقایان خواست قاطبه ملت ایران است و‌ای کاش مسئولیت‌های نظام اسلامی را به اهلش واگذار کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: رهبری نظرشان را صریحا درباره این لوایح گفتند، با این حال اصرار برای تصویب طرح‌های پخت و پز شده در اتاق فکر‌های دشمن چه معنایی می‌تواند بدهد؟ حقیقت آن است که فتنه سال 88، توافق هسته‌ای، لوایح چهارگانه و امثالهم همگی جزئی از پازل تغییر و تسلیم جمهوری اسلامی هستند که مرجله به مرحله اجرا می‌شوند.

وی گفت: مجمع تشخیص در آستانه آزمون بزرگی است و باید جلوی این نقشه شوم را بگیرد تا پازل دشمن و ایادی داخلی اش را تکمیل نکند که اگر این لوایح تصویب شود در این صورت باید شاهد تداوم بحران‌ها و تنگ‌تر شدن عرصه باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها