مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب انقلاب و دفاع مقدس در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از رونمایی از ۴۰ کتاب انقلاب و دفاع مقدس در ایام دهه مبارک فجر چهلم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 26January 2019

رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب انقلاب و دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در ساری با گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل اظهار داشت: برای اجرای راهیان نور شمال کشور پیگیری لازم شده که به عنوان نمونه در جنگل دالخانی رامسر محل شهادت جمعی از رزمندگان راهیان نور برگزار شود.

وی افزود: همچنین قرار شد طرح راهیان نور شمال کشور توسط سپاه و بسیج استان ارائه و با برنامه‌ریزی و تامین اعتبار اجرا شود.

ملکی با اشاره به سفر ۲۰ میلیون گردشگر و مسافر به استان ادامه داد: می‌توان از این ظرفیت برای راهیان نور در شمال بهره‌گیری کرد و گردشگران از مناطق فرهنگی بازدید کنند.

این مسئول با اشاره به چاپ ۱۹۵ جلد کتاب ویژه دفاع مقدس طی ۱۸ سال اخیر در استان ابراز داشت: از این تعداد ۱۴۵ جلد کتاب در پنج سال قبل بوده و ۴۰ کتاب نیز در دهه فجر رونمایی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها