معاون سیاسی استانداری لرستان مطرح کرد:

ضرورت تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب برای جوانان

«حبیب‌الله خجسته‌پور» گفت: ضروری است تا در آستانه چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای انقلاب به خوبی برای مردم به‌ویژه جوانان بیان شود.
کد خبر: ۳۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ - 27January 2019

ضرورت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای جوانانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید بروجرد، اظهار داشت: انقلاب ایران بر مبنای ارزش‌های دین اسلام به وجود آمد.

وی گفت: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اهداف و ارزش‌های بلندی را برای انقلاب ترسیم کردند و بعد از امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و همه انقلابیون در راستای این اهداف حرکت می‌کنند.

خجسته‌پور با بیان اینکه دشمنان ما تمام توان خود را به کار می‌گیرند که دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را کم‌اهمیت جلوه دهند، افزود: ضروری است در برنامه‌هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، دستاورد‌های انقلاب به خوبی برای مردم به‌ویژه جوانان بیان شود؛ چرا که این ایام بهترین فرصت برای ارائه دستاورد‌های انقلاب در طول این چهار دهه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال خدمات مختلفی را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه داده است، تصریح کرد: خدمت‌رسانی در بخش‌های گازرسانی، برق، راه‌سازی و دیگر حوزه‌ها، نشان می‌دهد در طول این سال‌ها اقدامات و خدمات خوبی برای پیشرفت کشور صورت گرفته است.

خجسته‌پور با بیان اینکه مردم برای حاکم شدن ارزش‌ها انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: هر انقلابی برای خود اهدافی را ترسیم می‌کند و آن‌چه باعث پیرزوی انقلاب شد، بحث نرم‌افزاری انقلاب بود.

وی استقلال مملکت، آزادی، مردم‌سالاری و ارزش‌های دینی، دوری از ریاکاری و کم شدن فاصله مدیران با مردم، عمل به وعده‌ها، صداقت با مردم را از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: هرگونه کم‌کاری در انجام کار‌هایی که صورت می‌گیرد باید در مقابل خون شهدا پاسخ داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به معرفی فرماندار جدید بروجرد، افزود: در طول پنج سال گذشته، ۶ فرماندار در بروجرد معرفی شده‌اند، در حالی که در همه شهرستان‌ها در این مدت تنها ۲ یا سه فرماندار معرفی شده، اما در بروجرد تاکنون ۶ فرماندار معرفی شده و نیاز است تا مردم و مسئولین همکاری کنند تا تثبیت مدیریتی رقم زده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار