آذری جهرمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پیشرفت پرونده سلامت الکترونیک در مازندران

وزیر ارتیاطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت پرونده سلامت الکترونیک در مازندران اعلام رضایت کرد.
کد خبر: ۳۲۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 26January 2019

پیشرفت پرونده سلامت الکترونیک در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه سلامت الکترونیک در بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با اشاره به پیشرفت پروژه طرح سلامت الکترونیک در برخی مراکز کشور، اظهار داشت: در مراکز بهداشت و استحقاق هویت رشد خوبی دارد و ساختار تامین اجتماعی در حوزه الکترونیک سراسری خوب بوده است.

وی با اعلام رضایت از پیشرفت پرونده سلامت الکترونیک در مازندران، گفت: بررسی میدانی پیشرفت دولت الکترونیک در حوزه سلامت و بررسی چالش‌ها در 3 لایحه استحقاق از جمله اهدف سفر به مازندران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: هدف جمع بندی وزارت ارتباطات و وزارت بهداشت، استخراج برنامه و هدف‌گذاری برای اجرا و تکمیل نظام سلامت الکترونیک در 4 استان است.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه حوزه دولت الکترونیک وسیع است، گفت: در نظام مالیاتی، پیاده سازی دولت الکترونیک مطرح است و در بخش دریافت اظهارنامه خوب پیش رفته ولی در بخش ممیزی هنوز دولت الکترونیک مانده است.

وی ادامه داد: همچنین در شفافیت مبارزه با فساد هنوز دولت الکترونیک اجرایی نشده است و باید مقدمات آن اجرا شود.

وزیر ارتباطات از رشد 10 برابری در حوزه دولت الکترونیک از ابتدای فروردین ماه تاکنون خبر داد و گفت: آنچه باقی مانده 10 برابر میزان فعلی است و تا پایان برنامه ششم توسعه باید به شاخص مطلوب برسیم.

آذری‌جهرمی الکترونیکی شدن حوزه سلامت، نظام بانکی و اقتصادی کشور را امری بسیار مهم برشمرد و متذکر شد: هرچند رشد 10 برابری در حوزه دولت الکترونیک داشتیم و در حوزه جهانی رشد 20 برابری را شاهد هستیم، اما در مجموع برای ما این پیشرفت‌ها قابل قبول نیست؛ زیرا هنوز با شاخص ها فاصله داریم و باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها