مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد؛

برگزاری ۲۸۴ برنامه در کردستان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

حجت‌الاسلام «مختار کرمی» گفت: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی عضو ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، از چند ماه پیش جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کردیم که با همفکری همکاران و تشکل‌های وابسته ۲۸۴ برنامه و همایش در استان طراحی شد که در استان برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 27January 2019

ظهور انقلاب اسلامی آزادی و عزت را برای ملت ایران به همراه داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «مختار کرمی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، صبح امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به این‌که در گذشته مردم به ظاهر زندگی عادی خود را داشتند و از یک آزادی اجتماعی نسبی برخوردار بودند، اظهارداشت: در واقع آنچه مردم با ایمان ایران را آزار می‌داد خودباختگی و رنگ باختن ایمان و دین بود که ملت را به سراشیبی سقوط و انحطاط می‌برد.

وی با اشاره به مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت ایران، افزود: این نظام عزت، آزادی و استقلالی که در دنیا بی نظیر است را برای مردم به ارمغان آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: اگرچه خدمات نظام به مردم در همه ابعاد بی‌نظیر است، اما آنچه که مردم را در کنار نظام نگه داشته، شرافت و بزرگی است که براساس حکومت قرآن شکل گرفته و اکنون به عنوان مستقل‌ترین کشور دنیا به الگوی همه آزادیخواهان تبدیل شده‌ است.

حجت‌الاسلام کرمی یادآور شد: همین که استقلال و آزادگی ملتی به ثبات رسید، مردم آن ملت می‌توانند به همه چیز برسند و به فضل الهی این اتفاق مبارک خواهد افتاد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین انگیزه‌ای که ملت ما را برای انقلاب مجاب کرد، رسیدن به سعادت و کمال در سایه دین مبین اسلام و سنت گران‌قدر پیامبر و ائمه طاهرین بود و به حمد خدای متعال، در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما در حوزه دین و فرهنگِ ایمانی پیشرفتی خیره‌کننده داشتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در نظام الهی ما هزاران جوان و انسان مومن زیر سایه اسلام عزیز تربیت شده که در همه عرصه‌ها افتخار آفریدند و قطعا چنان تحول عظیمی اتفاق افتاده است که ما به لحاظ تربیت نیروی اسلامی می‌توانیم سال‌ها جمهوری اسلامی را به پیش ببریم.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی خلأ یک نهاد انقلابی که بتواند در حوزه دینی و فرهنگی تحول ایجاد کند و برنامه دینی مردم را برعهده بگیرد احساس می‌شد، اظهار داشت: امام راحل عظیم‌الشان با تیزهوشی فرمان تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند که این نهاد از همان زمان تاکنون که ۴۰ سال از آن گذشته، خدمات بسیار زیادی را به مردم دین‌دار ارائه داده است.

وی افزود: بار‌ها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری از خدمات و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به نیکی یاد شده، که نشان دهنده توفیق این نهاد در عرصه فرهنگ و دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در همه حوزه‌های فرهنگی حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: کارکنان این سازمان جزو کم توقع‌ترین کارکنان نظام و در عین حال پرکارترین آن‌ها هستند که اکنون با افتخار می‌توانند از فعالیت خود دفاع کنند.

حجت‌الاسلام کرمی اعزام ۴۰ ساله روحانیون برای تبلیغ دین خدا در مناطق محروم و کم‌برخوردار را از افتخارات این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: خدمات بی‌نظیر در حوزه قرآنی، از جمله آموزش هزاران جوان قرآن دوست، تربیت هزاران قاری و حافظ قرآن، چاپ و توزیع میلیون‌ها جلد کتاب قرآن کریم، برگزاری میلیون‌ها کارگاه، گفتمان و همایش دینی و فرهنگی، گوشه کوچکی از خدمات سازمان تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی است.

وی به برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی عضو ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، از چند ماه پیش جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کردیم که با همفکری همکاران و تشکل‌های وابسته ۲۸۴ برنامه و همایش در استان طراحی شد که در استان برگزار می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تعدادی از این برنامه‌ها از جمله سلسه همایش‌های «طلایه‌داران فاطمی» مثل همایش تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت، نشست تخصصی وعاظ استان و همایش عمومی تبیین دستاورد‌های نظام و ده‌ها همایش دیگر در همین رابطه در استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه آن‌چه که به بقا و ماندگاری نظام اسلامی منجر شده است، چند عامل کلیدی است که مردم ما به خوبی آن‌ها را به نمایش گذاشته‌اند، اظهارداشت: مهمترین این عامل، رهبری‌های حکیمانه امام و معظم له است که این ملت را به سمت فتح قله‌های افتخار و سعادت هدایت کرده‌اند.

وی افزود: همگان به خوبی می‌دانند که در دنیا انقلاب‌های زیادی رخ داده است، ولی به دلیل نداشتن رهبری حکیم و مقتدر به بیراهه و شکست رسیده‌اند، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی رهبری مردم مهم‌ترین رکن پیروزی بوده است که رهبران ما با بصیرت و روشن ضمیری، مردم را برای ساخت تمدن اسلامی هدایت کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود بیان کرد: در کنار رهبری عالی این نظام، همراهی و تبعیت مردم ایمان‌دار و فهیم و پشتیبانی‌های به موقع و ماندن در صحنه و مقاومت و ایستادگی آن‌ها راه دشوار و پرخطر رسیدن به قله را هموار کرد که می‌توان گفت این مردم نجیب و قدرشناس جزو بهترین مردم دوران خود هستند که هرگز از راه پرامید و الهی خود برنگشتند و با قدرت و ایمان به خدا در حال حرکت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها