دبیر علمی جشنوار دفاع مقدس:

کتاب‌های «راز‌های گل انار» و «نقطه اوج» رونمایی می‌شوند

عالیه مهرابی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هفمین جشنواره شعر دفاع مقدس و اولین جشنواره «جایزه ادبی یوسف» در یزد، گفت: کتاب‌های «راز‌های گل انار» و «نقطه اوج» در این مراسم رونمایی خواهند شد.
کد خبر: ۳۲۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 27January 2019

کتاب های «رازهای گل انار» و «نقطه اوج» رونمایی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «عالیه مهرابی» دبیر علمی هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس، صبح امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد که به منظور اعلام برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس که امسال برای اولین‌بار در استان یزد برگزار خواهد شد، به همراه اختتامیه اولین جشنواره «جایزه ادبی یوسف»، ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ شعر در زمینه دفاع مقدس به این جشنواره راه یافت که بعد از داوری، از  ۱۶ اثر برگزیده تقدیر خواهند شد.

مهرابی همچنین بااشاره به جشنواره «جایزه ادبی یوسف»، افزود: ۷۰ قطعه داستانی نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بعد از داوری، ۸ قطعه انتخاب شدند که در اختتامیه این جشنواره تجلیل خواهند شد.

دبیر علمی هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس تاکید کرد: سه اثر از شعر‌های راه یافته به مرحله نهایی و ۴ قطعه داستانی برگزیده برای داوری به مرحله کشوری راه یافته‌ که به دبیرخانه تهران ارسال شده‌اند.

مهرابی با تشکر از همراهی و همدلی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، بیان کرد: سازمان بسیج هنرمندان، اداره برق، اداره آب، شرکت پیشگامان، بیمه کوثر و... ما را در به ثمر رساندن این راه یاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار