مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

آزادترین نظام و حکومت در دنیا جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «علی محمدی» در همایش طلایه‌داران فاطمی در بوشهر گفت: آزادترین نظام و حکومت در دنیا جمهوری اسلامی است و به برکت جمهوری اسلامی بساط استکبار در ایران برچیده شده است.
کد خبر: ۳۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ - 27January 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی محمدی» امروز (یکشنبه هفتم بهمن ماه) در همایش طلایه داران فاطمی در سالن شهید آوینی شهر بوشهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبانی فکری و ساختار سیاسی استکبار جهانی را به هم ریخته است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی خداوند به ما داده نظام اسلامی و جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: بعد از ۱۴ قرن تبلیغات منفی دشمنان که دین عامل عقب افتادگی ملت‌ها است، حضرت امام در آن مقطع حساس با طرح نظریه نه شرقی و نه غربی و حاکمیت دین الهی اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: اندیشمندان عالم با وجود تمام توطئه ها و القائات فکری دشمنان، الگوی جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند و دشمن از این عامل عصبانی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که حضرت امام به دنیا سلطان مبین برخاسته از قرآن و اهل بیت را ارائه داد، گفت: استکبار جهانی مبانی فکری و اعتقادی را در غرب به گونه‌ای جا انداخته بودند که دین از سیاست جداست و دین افیون توده هاست، ولی پیروزی انقلاب اسلامی این نظریه را باطل کرد.

وی ادامه داد: آزادترین نظام و حکومت در دنیا جمهوری اسلامی است و به برکت جمهوری اسلامی بساط استکبار در ایران برچیده شده است.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: در حالی که قبل از انقلاب حکومت ایران دست نشانده استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود، انقلاب اسلامی دارای استقلال کامل است و با آزادی، تمامی تصمیمات و سیاست گذاری ها توسط مردم و حکومت اسلامی گرفته و اجرا می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار