مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: انقلاب اسلامی با دستاوردهای درخشان و با روند رو به رشدی به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و این همان چیزی است که دشمنان را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۳۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ - 28January 2019

انقلاب اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت در حرکت استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز (دوشنبه) در جمع اعضای هیات‌های مذهبی، بانیان مساجد و فعالان فرهنگی شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و معنویت انقلاب اسلامی را بنا نهاد و در طول ۴۰ سال شاهد توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی و حذف نظام اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان خود به میدان آمده است تا از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب و رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی جلوگیری کند؛ اما انقلاب اسلامی با دستاوردهای درخشان و با روند رو به رشدی به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و این همان چیزی است که دشمنان را عصبانی کرده است.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و راه نجات کشور ما تبعیت از سیره و اندیشه‌های این بزرگواران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم آشنایی با سیره و اندیشه‌های الهی حضرت امام (رض) و مقام معظم رهبری و تبیین آنها برای جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه تقویت باورها و نظام محاسباتی بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را از محورهای مهم مقابله با تهاجم نرم دشمن عنوان کرد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) اولین شهیده راه ولایت است و جامعه‌ای که در مسیر فرهنگ حضرت زهرا (س) حیات خود را می‌گذراند جامعه‌ای الهی است؛ از همین رو معرفی سیره فاطمی در جامعه نقش مهمی در تبیین ارزش‌های اسلامی و مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: حضرت فاطمه سلام الله علیها دارای کمالات و سجایای اخلاقی فراوانی است که باید در مرحله اول آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در مرحله بعد آنان را به جامعه بشناسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن اظهار امیدواری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری، خواستار اجرای برنامه‌های محتوایی برای همه اقشار جامعه و به‌ویژه جوانان و نوجوانان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار