برگزاری رزمایش بیت المقدس 25 ارتش در اصفهان

رزمایش بیت المقدس 25 ارتش جمهوری اسلامی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶ - 23May 2013

برگزاری رزمایش بیت المقدس 25 ارتش در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ،سخنگوی رزمایش ملی بیـت المقدس 25 گفت: این رزمایش در 3 مرحله برگزار می شود که مرحله اصلی آن همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر اجرا و سلاحهای جدید در آن بکار گرفته می شود.
امیر شکوهی افزود: یگان های نیروی هوایی ، هوانیروز و همه رسته های نیروی زمینی ارتــش شامل یگان های زرهی ، مکانیزه ، توپخانه ، پدافند هوایی ، یگانهای پرنده و بدون سرنشین ، پیاده ، مهندسی، مخابرات ،پشتیبانی رزمی و خدمات رزمی در این رزمایش توان و اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به اینکه در رزمایش بیت المقدس 25 کلیه سلاح ها و تجهیزات رونمایی شده عملیاتی
می شود گفت: تفنگ شاهر ، خودرو تاکتیکی نینوا ، تانک بهینه سازی شده اسکورپین ، لانچر ضدبالگرد،سیستم ارتباط با بیسیم فدک و تیر بار اخگر از جمله این تجهیزات است.
معاون آموزش و تربیت نیروی زمینی ارتش گفت: مرحله اصلی این رزمایش روز سوم خرداد همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب برگزار می شود.
وی افزود : تعامل و شرکت همه رسته ها ، استفاده از زبده ترین افراد به عنوان دشمن فرضی و دوطرفه شدن و واقعی شدن نبرد، کاربرد سلا ح های بومی شده ، طراحی رزم ناهمطراز و طرح ریزی تمرکزی رزمایش و اجرای رزمایش بصورت غیر تمرکزی از ویژگیهای این رزمایش ملی است.
همزمان با این رزمایش از 3 طرح شبیه سازی شده در مرکز آمزش توپخانه و موشک های اصفهان نیز رونمایی می شود.

نظر شما
پربیننده ها