مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در مراسم یادواره شهید شاخص راهیان نور:

شهید جاویدی به جامعه بشریت درس شجاعت و مدیریت در بحران داد

سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» در یادواره شهید شاخص راهیان نور با بیان اینکه شهید جاویدی در دوران دفاع مقدس درخواست فرماندهان ارشد خود برای عقب‌نشینی را نپذیرفت، گفت: این شهید با حرکت جهادی خود به جامعه بشریت درس شجاعت و مدیریت در بحران داد.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ - 28January 2019

شهید چاویدی به جامعه بشریت درس شجاعت و مدیریت در بحران دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی»مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در مراسم یادواره شهید «مرتضی جاویدی» شهید شاخص راهیان نور کشوربا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «مرتضی جاویدی» اظهار داشت: شهید «جاویدی» فرمانده گردان فجر از لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس بود که در عملیات «والفجر 2» با مدیریت، شجاعت و مقاومت توانست نامی نیک از خود بر جای بگذارد.

سرهنگ گرامی افزود: این شهید والا مقام درخواست فرماندهان ارشد خود برای عقب نشینی را نپذیرفت و با حرکت جهادی خود به جامعه بشریت درس شجاعت و مدیریت در بحران داد.

 گرامی به برنامه‌های اداره  کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها جمع‌آوری اسناد مربوط به رزمندگان برای تدوین کتاب دفاع مقدس در فارس است که این مهم در حال انجام است.

وی از رزمندگان دوران دفاع مقدس درخواست کرد برای تدوین این کتاب و جمع آوری اسناد اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار