تحلیلگر رژیم صهیونیستی:

سخنان "سید حسن نصرالله" را باید جدی گرفت

کارشناس مسائل سیاسی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد سخنان و مواضع اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان باید کاملا جدی گرفته شود.
کد خبر: ۳۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ - 05November 2014

سخنان

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، یکی از کارشناسان مسائل سیاسی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به مواضع اخیر «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان درباره تحولات منطقهای و دخالت رزمندگان مقاومت اسلامی در سوریه و همچنین سطح آمادگی این حزب، تاکید کرد که مواضع اخیر (سید حسن) نصر الله باید جدی گرفته شوند.

دبیر کل حزبالله در مراسم عزاداری روز سهشنبه (دیروز- عاشورا) در جنوب بیروت تهدیدهای مکرر علیه لبنان پس از پایان جنگ اخیر علیه غزه را «برملا کننده نگرانی دشمن» دانست و گفت: «بنده (به اسرائیلیها) میگویم که شما در طول مرز فلسطین اشغالی نقطهای نخواهید یافت که در تیررس موشکهای مقاومت لبنان نباشد».

گزارش وبگاه خبری النشره  لبنان حاکی است که کارشناس مسائل سیاسی شبکه 10 رژیم صهیونیستی با بیان اینکه سخنان نصر الله دربرگیرنده تهدیدات روشن برای اسرائیل هستند، افزود: نصر الله میخواست بگوید که دخالت حزب الله در سوریه هیچ زیانی برای حزبش نداشته و توان نظامی آن را کاهش نداده است بلکه بر عکس این قضیه صادق است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم عاشورا همچنین گفته بود، آنچه اسرائیلیها میگویند و به صورت مداوم تهدید می کنند بخصوص پس از تجاوز اخیر به غزه و جنگ سوم (علیه) لبنان، از موضع قدرت نیست بلکه از روی ترس است.

نصرالله افزود: آنها از برباد رفتن آرزوهایشان و (در حقیقت) از ترسشان سخن میگویند. آنها تصور میکنند که تحولات کنونی مقاومت را تضعیف و آن را از آمادگیاش دور میکند. آنها (اسرائیلیها) اطلاعات مختلف را جمعآوری می کنند و توجه و تکیه نمیکنند بر آنچه در برخی روزنامهها و رسانههای لبنانی درباره این موضوع که حزبالله ضعیف شده، منتشر میشود. آنها جنگی روانی به راه انداختهاند و از اختلافات (میان ما) سخن میگویند اما تکیه اصلیشان بر اساس اطلاعات واقعی است.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها