سردار رضایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تمامی نقاط مرزی کشور آماده سرمایه‌گذاری تجاری هستند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ نقطه‌ای در مرز وجود ندارد که برای سرمایه‌گذاری تجاری آماده نباشد و علت اصلی آن اشراف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بر مرز‌ها است.
کد خبر: ۳۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 29January 2019

 «سردار قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در مورد دستاوردهای مرزبانی در آستانه  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امنیت کامل در مرز‌های کشور برقرار است و هیچ نقطه‌ای در مرز وجود ندارد که برای سرمایه‌گذاری تجاری آماده نباشد و علت اصلی آن اشراف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بر مرز‌ها است.

وی افزود: مرزبانی نیروی انتظامی خودش را تابع اهداف انقلاب اسلامی ایران می‌داند و در راستای آرمان اصلی نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کند.

سردار‌ رضایی بیان داشت: تمامی ایثارگری‌ها و تحمل سختی‌ها برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از وطن است.

وی تصریح کرد: شعار اصلی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران «من یک انقلابی‌ام» است و یکی از نیرو‌هایی که به‌صورت همیشگی در مسیر انقلاب حرکت کرده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار