صالحی امیری در مراسم تشییع پیکر مبارز انقلاب و پدر 2 شهید؛

مهرآیین برگ زرین تاریخ انقلاب بود

مراسم تشییع پیکر مبارز انقلاب و پدر شهیدان مهرآیین امروز با حضور مسوولین کشوری و لشکری در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 29January 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر حاج محمد مهرآیین مبارز و جانباز انقلاب اسلامی، پدر شهیدان مهرآیین و از مسوولین ورزش کشور امروز سه شنبه 9 بهمن ماه در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مراسم که شخصیت های ورزشی، چهره های شاخص دوران مبارزات ستمشاهی، مسوولان بنیاد شهید و چهره های شناخته شده سیاسی حضور داشتند پس از اقامه نماز میت، پیکر این پدر شهید بر دستان مردم تشییع شد.

صالحی امیری: مهرآیین برگ زرین تاریخ انقلاب بود

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم با اشاره به خدمات و سابقه درخشان جانباز مهرآیین اظهار داشت: مهرآیین نمرده است چون انقلاب اسلامی زنده است. کسانی می میرند که نام نیک از خود برجای نگذارند. ایشان برگی از تاریخ انقلاب اسلامی بود.

صالحی امیری: مهرآیین برگ زرین تاریخ انقلاب بود

وی افزود: اگر بخواهیم از مهرآیین سخن بگوییم از انقلاب باید صحبت کنیم. کسانی که در این نظام و انقلاب سهم داشتند برای همیشه تاریخ ماندگار هستند. ملت ما قدردان هستند. این عزیز روزگار سخت و تلخی را در مبارزه با رژیم در کنار بزرگان و در زندان های مخوف پهلوی گذراند، هیچ گاه آرامش نداشت چرا که دغدغه اش نظام اسلامی بود.

صالحی امیری: مهرآیین برگ زرین تاریخ انقلاب بود

صالحی امیری تصریح کرد: ایشان 2 فرزند خود را تقدیم انقلاب کرد و امروز باید به نسل جدید بیاموزیم که انقلاب اسلامی مهرآیین و مهرآیین ها را دارد و برای تداوم انقلاب باید این انسان ها و اخلاق و فضیلت آنان را به جوانان معرفی کنیم تا بدانند نتایج انقلاب اسلامی ثمره صدها هزار شهید و جانباز است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها