مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی تحول ایجاد کرد

سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» گفت: انقلاب اسلامی یک تحول و دگرگونی عمیق در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی و... ایجاد کرد و انسان‌های بزرگی، چون سردار سلیمانی‎ها را که با اقتدار مقابل دشمنان دین و قرآن می‌ایستند و در خارج از مرز‌ها رشادت می‌کنند، پرورش داد.
کد خبر: ۳۳۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ - 29January 2019

امروز با حضورتان، عزیزان سالمند را شاد کردیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در آیین تکریم سالمندان توسط دختران شهید که در سرای بنیاد نیکوکاری «حضرت‌ محمد مرسل (ص)» برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از بزرگ‌ترین نیاز جوانان، الگو است و با توجه به اینکه الگوپذیری اصل بسیار مهمی می‌باشد، زیباترین الگو‌های ما شهدا هستند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری را به دنیا عرضه کرد، ادامه داد: امام خمینی (ره) ترس و وحشت را در میان مردم از بین برد و اگر ایشان نبود، کشور دچار وضعیت نامعلومی می‌شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: انقلاب اسلامی یک تحول و دگرگونی عمیق در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی و... ایجاد کرد و انسان‌های بزرگی، چون سردار سلیمانی‎ها را که با اقتدار مقابل دشمنان دین و قرآن می‌ایستند و در خارج از مرز‌ها رشادت می‌کنند، پرورش داد.

وی گفت: شما فرزندان شهدا امروز با این حرکت زیبا به نیابت از پدران‌تان از سالمندان عزیز این آسایشگاه دلجویی کردید و این کار ادامه‌دار باشد، چون وقتی اعلام می‌کردید که شما فرزند شهید هستید، در روحیه این عزیزان بسیار اثر مثبت می‌گذاشت و باعث شادی آن‌ها می‌شد.

حسنی سعدی در ادامه به بیان خاطراتی از شهدا و دوران اسارت خود پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی (ره) دل‌ها و جان‌ها را تسخیر کرده بود که حتی اسرا با همه سختی‌ها و مشکلاتی که در دوران اسارت داشتند، برای دیدن ایشان قرآن را حفظ می‌کردند.

در این مراسم که «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز حضور داشت، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعدادی از دختران شهید با اهدای ۴۰ شاخه گل از سالمندان بنیاد نیکوکاری «حضرت محمد مرسل (ص)» دلجویی و تکریم به عمل آوردند.

همچنین پس از انجام مراسم تکریم سالمندان بنیاد نیکوکاری «حضرت محمدمرسل (ص)»، دختران شهید با حضور در گلزار شهدای کرمان به پدران شهید خود گل اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار