سردار هاشمی دانا به دفاع پرس خبر داد؛

نمایش دستاورد‌های نظام در نمایشگاه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ بازدید رایگان شهروندان از موزه

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‎های مختلف در نمایشگاه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 29January 2019

نمایش چهار دهه دستاورد در نمایشگاه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ بازدید رایگان شهروندان از موزهسردار «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به اینکه امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای پشتوانه 40 ساله در اقتدار، مقاومت، ایستادگی، پایداری و سرافرازی است.

وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمام سازمان‌ها، دستگاه ها و مجموعه‌های لشکری و کشوری دستاوردهای مجموعه خود را در آغاز چهل و یکمین انقلاب اسلامی در معرض دید مردم بصیر و انقلابی ایران قرار می دهند.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری مجموعه نیروهای مسلح و کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری برگزار خواهد شد.

سردار هاشمی دانا با بیان اینکه این نمایشگاه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی، خیابان سرو برگزار خواهد شد، از نمایش بیش از یک هزار دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: چله‌های افتخار، بخش‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی، اقوام و ملل از جمله‌ دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایش سیر فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی از ابتدا تا انتها از جمله ویژگی های این نمایشگاه به شمار می رود، افزود: همچنین در حوزه دفاعی؛ ارتش، سپاه، ناجا، وزارت دفاع و  پشتیبانی نیروهای مسلح و پدافند غیر عامل بزرگترین  و مهمترین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

در ادامه معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ دهم تا 22 بهمن‌ از ساعت 9 الی 19  پذیرای بازدیدکنندگان است؛ همچنین مخاطبین پس از بازدید از نمایشگاه می‌‎توانند از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت رایگان بازدید کنند.

سردار هاشمی دانا در خاتمه یادآور شد: این نمایشگاه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار