فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۴۰ تُن انواع مواد مخدر در فارس

سردار سرتیپ دوم ستاد «احمدعلی گودرزی» گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری ۷۰ باند مواد مخدر در استان فارس منهدم و با توقیف ۸۱۶ دستگاه خودرو، بالغ بر ۴۰ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.
کد خبر: ۳۳۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ - 29January 2019

کشف 40 تن انواع مواد مخدر در فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم ستاد «احمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی استان فارس، امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری، با بیان اینکه طی یک ماه اخیر مأموران انتظامی استان فارس با انهدام ۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر، بالغ بر ۳ تن مواد افیونی کشف کردند، اظهارداشت: با تلاش مأموران انتظامی، طی این مدت ۳ تن انواع مواد مخدر شامل ۲ تن و ۱۹۷ کیلو تریاک، ۳۲ کیلو هروئین، ۴۹ کیلو حشیش و نیز ۷۲۲ کیلو سایر مواد مخدر کشف و در این رابطه ۲۸ دستگاه خودرو توقیف و ۳۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده ارشد انتظامی در استان فارس گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری نیز ۷۰ باند مواد مخدر منهدم و با توقیف ۸۱۶ دستگاه خودرو، بالغ بر ۴۰ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

گودرزی در خصوص کشفیات کالای قاچاق نیز گفت: مأموران انتظامی استان طی ۱۰ ماه سال جاری، ۳ هزار و ۴۸۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را توقیف و ۶ هزار و ۲۵۷ متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۴۳ فقره پرونده با ارزش بالای ۱ میلیارد ریال کشف شده است، گفت: ارزش محموله‌های کالای قاچاق در ۱۰ ماه سال جاری بنا بر اظهارنظر کارشناسان مربوطه، ۳۱۹ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در بازرسی از یک کارگاه در «شیراز» خبر داد و افزود: ماموران انتظامی بخش «زرقان» شهرستان شیراز از محل دپو سوخت قاچاق در یک کارگاه در منطقه «کتک» مطلع و پس از هماهنگی با مراجع قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسی از آن کارگاه موفق شدند میزان ۶۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و یک نفر متهم را دستگیر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار