مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمان برگزار می‌شود/ روایت‌گری مادران و همسران شهدا در ۱۰ مدرسه دخترانه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت همراه با روایت‌گری مادران و همسران شهدا و رونمایی از اسناد سجلی این عزیزان، از جمله برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان است.
کد خبر: ۳۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ - 29January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «فاطمه سادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر امسال در حقیقت جشن تولد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران است، پس برای بیان دستاورد‌های انقلاب به‌ویژه در حوزه زنان و خانواده و موفقیت‌های این عزیزان، در این عرصه تلاش کنیم.

وی افزود: گفت‌و‌گو بین نسل انقلاب و نسل امروز لازم است و اگر این ارتباط ایجاد شود، دشمن با هجمه‌های فرهنگی و سایر توطئه‌ها نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چه بسا که دشمنان خود اعتراف کردند که امروز ایران اسلامی در جامعه بین‌المللی نقش‌آفرین و تأثیرگذار است.

حسینی در ادامه به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت همراه با روایت‌گری مادران و همسران شهدا و رونمایی از اسناد سجلی این عزیزان، برگزاری دوره آموزشی برای مربیان و مشاوران، طرح آموزش مهارت‌های زندگی برای دختران پایه دهم از جمله برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان است.

این مسئول افزود: نمایشگاه اسناد و عکس‌های انقلاب، برگزاری اجتماع فاطمیون، افتتاح کارگاه شالبافی، جشنواره لباس ایرانی اسلامی و آغاز طرح تدوین دائره المعارف بانوان ماندگار مادران، همسران شهدا و ایثارگر و... استان ازجمله برنامه‌های دیگر ایام الله دهه فجر است.

حسینی گفت: اجرای طرح روایت‌گری مادران و همسران شهدا در ۱۰ مدرسه دخترانه با عنوان «حماسه زینبی»، تجلیل از گردان نانوای شهر خانوک (زنان پشتیبانی جنگ)، دیدار با سالمندان، نامگذاری خیابان به نام شهدای زن، مسابقه کتابخوانی «هزار روز طلایی و تکرار نشدنی» به صورت الکترونیک از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برای زوجین جوان، افزود: افتتاح خانه مهارت «الله‌آباد» به نام یک شهیده زن، صندوق کارآفرینی و برگزاری نشست تخصصی نقد کتاب، دیدار با خانواده‌های شهدای زن، همایش زن مسلمان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده و تجلیل از ۹۲ زن رزمنده استان و تدارک برنامه برای کودکانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابند از دیگر برنامه‌های اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها