رئیس جمهور پس از اخذ گزارش وزیر کشور دستور داد؛

تمام امکانات برای رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل بسیج شود

رئیس‌جمهور به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم در سطح استان‌های سیل زده و مناطق همجوار برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیل زدگان بسیج شوند.
کد خبر: ۳۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 29January 2019

تمام امکانات برای رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل بسیج شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پس از اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در شماری از استان‌های جنوبی و غربی کشور، به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم در سطح استان‌های سیل زده و مناطق همجوار برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک لازم به سیل‌زدگان بسیج شوند.

حجت الاسلام حسن روحانی همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست تا ضمن تشکیل ستادی متشکل از مسوولان وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی، ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاههای مرتبط؛ روند مدیریت سیلاب‌ها و حوزه‌های آبگیر، و همچنین رسیدگی به مناطق سیل زده از نزدیک نظارت و مدیریت شود.

به همین منظور و به نمایندگی از سوی رئیس جمهور، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه تعدادی از مسوولان دستگاه‌های خدماتی و امدادی حاضر در ستاد مذکور، عازم مناطق سیل‌زده خواهد شد.

روحانی همچنین آمادگی کلیه دستگاههای ذیربط و تمهید پیش بینی‌های لازم در جهت به حداقل رساندن خسارات و بویژه آمادگی و هماهنگی کامل نیروهای امدادی و هلال‌احمر را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها