افزایش شمار شهدای راهپیمایی‌های غزه به ۲۷۱ شهید

یکی از زخمی‌های راهپیمایی حق بازگشت نوار غزه، بر اثر شدت جراحات وارده امروز سه‌شنبه به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۳۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 29January 2019

افزایش شمار شهدای راهپیمایی‌های غزه به 271 شهیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، رسانه‌های فلسطینی در نوار غزه از افزایش شمار شهدای راهپیمایی‌های حق بازگشت محاصره غزه خبر دادند.

خبرگزاری صفا فلسطین سه‌شنبه (نهم بهمن) گزارش داد که «سمیر غازی النباهین» ۴۷ ساله که در چهل و سومین راهپیمایی حق بازگشت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.

شهید غازی، جمعه هفته گذشته به هنگام مشارکت در راهپیمایی حق بازگشت در شرق اردوگاه «البریج» غزه هدف حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شده بود.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای که به مناسبت شهادت وی منتشر کرد، گفته او روز جمعه از ناحیه صورت مرود اصابت گلوله‌های گاز اشک‌آور قرار گرفت و طی این چند روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان غزه تحت مراقبت بود که به شهادت رسید.

با شهادت این شهید فلسطینی، شمار شهدای راهپیمایی‌ها بزرگ حق بازگشت به ۲۷۰ نفر افزایش یافت. بیش از ۲۵ هزار نفر نیز در این راهپیمایی‌ها زخمی شده‌اند.

راهپیمایی‌های بزرگ حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی از  ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در شناسایی شهر «قدس» به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها