حجت‌الاسلام محمدحسنی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به مخالفان انقلاب در نشست ورشو خواهد بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به آمریکایی‌ها و برگزارکنندگان نشست ورشو پاسخ دندان‌شکنی خواهیم داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 30January 2019

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به مخالفان انقلاب در نشست ورشو خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید یاسینی، اظهار داشت: نیروی هوایی به خاطر برخوداری از انسان‌های مومن، انقلابی، جهادی و اگاه یک مجموعه افتخارآمیز است. این نیرو در پیدایش انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس و تثبیت انقلاب پیشقدم و علمدار بوده، هست و خواهد.

وی با اشاره به نقشه آمریکا و تغییر نظام قبل از رسیدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب و سخنان «جان بولتون» مشاور امنیت ملی امریکا در همین زمینه، گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به این هدف خود در تدارک نشست ورشو و به دنبال ایجاد اجماع علیه ایران هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: ما به لطف خدا بزودی جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب را شکوهمند‌تر از گذشته برگزار خواهیم کرد و دشمن آرزوی خود در این حوزه را مثل بسیاری از آرزو‌های خود در خصوص ایران، به گور خواهد برد و آمریکا هیچ‌گاه در تغییر نظام سیاسی ایران موفق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن پاسخ دندان‌شکن به دشمنان انقلاب اسلامی، به آمریکایی‌ها و برگزارکنندگان نشست ورشو نشان خواهیم داد که به امام (ره) و شهدا وفادار هستیم و هرگز بر روی آرمان‌های خود پا نمی‌گذاریم و بر سر پیمان خود با شهدا هستیم.

وی «بشارت پیدایش انقلاب و پیروزی نهایی آن توسط معصومین»، «بشارت امامین انقلاب در اتصال این نهضت به نهضت جهانی حضرت، ولی عصر (ع)» و «عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) به شیعه‌خانه خود در ایران» را سه دلیل از دلایل عدم موفقیت آمریکا در تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: ما روایاتی داریم که معصومین ما در موراد مختلفی فرجام پیروزمندانه انقلاب را پیش‌بینی کرده و بشارت پیدایش و پیروزی نهایی آن را داده‌اند؛ این بشارت‌ها به معنی سختی در مسیر انقلاب نیست، اما انقلاب اسلامی ایران پیروز نهایی در نبرد با دشمن خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت آسمانی بود و با عنایت اهل بیت (ع) و هدایت امام راحل صورت گرفته و پیروزی آن را نیز بشارت داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به تلاش دشمنان برای توقف در مسیر انقلاب اسلامی ایران، افزود: دشمن ۴۰ سال است، هرکاری که خواسته کرده، اما جمهوری اسلامی ایران در طول این مدت مدام در حال پیشروی و دشمنان در حال عقب‌نشینی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ما به اعتراف دوست و دشمن جز در حوزه اقتصاد در همه حوزه‌ها پیشرفت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: بهتر است در حوزه اقتصاد کمی کارشناسی‌تر عمل شود؛ ما ظرفیت داخلی فراوانی داریم و اگر تدبیر شود خیلی سریع این مشکلات حل خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها