مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در همدان برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: به مناسبت دهه فجر هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 31January 2019

نمایشگاه مدرسه انقلاب در همدان برگزار می‌شود ///نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب یا جشنواره مدرسه انقلاب!!!!!؟؟؟/// تیتر و لید همخوانی ندارد/*** درست شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدصالح جباری» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین اتفاق نیز در این راستا این است که دانش‌آموزان به روایتگری آرمان‌های انقلاب اقدام می‌کنند.

جباری با ییان اینکه در دوره متوسطه اول جشن‌های انقلاب و در دوره متوسطه دوم نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن و برای برخی از نمایشگاه‌های باکیفیت تا آخر بهمن ادامه دارد.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان به بخش ویژه نمایشگاه مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: بخش ویژه شامل ۴۰ برگ، هویت بانوی مسلمان و آیه سال است که ۴۰ برگ شامل «پویش در خواب بیند پنبه‌دانه»، «دستاورد‌های معنوی انقلاب شامل هویت، استقلال و امنیت» و «خرمشهر‌ها در پیش است شامل جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی»، «۴۰ سال چالش، ۴۰ سال پیروزی» و «پاسخگویی به شبهات» است.

جباری اضافه کرد: هویت بانوی مسلمان شامل «الگوی سوم زن یعنی نه برداشت شرقی‌ها و غربی‌ها از زن»، «ضریح بی‌نشان؛ تبیین الگوی حضرت زهرا (س)» و «جاهلیت مدرن» است و بخش بعدی آیه سال است که شامل آیه آخر سوره فتح و بخش کتابخوانی «جوانه‌ها» با محوریت آیه سال است.

وی از برپایی جشن انقلاب با هدف تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی «مدرسه انقلاب» نیز در روز ۲۱ بهمن خبر داد و عنوان کرد: با همکاری شبکه امید، برنامه تلویزیونی« مدرسه انقلاب» هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت نیم ساعت پخش می‌شود و هر روز نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب معرفی می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان به اردو‌های آموزشی طلایه‌داران فجر اشاره کرد و بیان داشت: چهار دوره اردو در شهر همدان در حال برگزاری است که طی آن‌ها دانش آموزان مسئول انجمن اسلامی و هیات مرکزی از ۶۰ مدرسه متوسطه اول و دوم پسران شهر همدان در آن‌ها حضور یافته و ضمن استفاده از برنامه‌های جذاب اردویی برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده و توجیه می‌شوند.

جباری افزود: با توجه به همزمانی ایام دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه در روز‌های ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه جاری برنامه‌های هیات‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در سراسر استان و در سطح مدارس متوسطه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت مدرسه انقلاب، اطلاعات لازم درباره نمایشگاه مدرسه انقلاب را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار