سردار نقدی:

معضلات اقتصادی ساده‌­ترین مشکلات پیشروی جمهوری اسلامی است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اقتصاد به عنوان مشکل کنونی جامعه ما ساده‌ترین مشکل پیشروی انقلاب است، چرا که کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات عدیده و خطرناک‌تری مواجهه شد که به لطف خداوند و با بصیرت، آگاهی و تلاش مردم پیروز شده است.
کد خبر: ۳۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 30January 2019

به گزارش دفاع پرس از مشهد، همایش مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، «محمدمهدی طهرانچی» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و «محمدرضا ابن­االدین» جانشین بسیج اساتید کشور امروز در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد.

سردار «محمدرضا نقدی» در این همایش با اشاره به این مطلب که 40 سالگی انقلاب اسلامی به اندازه خود پیروزی انقلاب ارزشمند است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با توجه به شعار نه شرقی و نه غربی در مقابل تمامی قدرت‌های استکباری و سلطه طلب بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی با تکیه بر مبانی، معیار و اصول دین طی چهار دهه ایستادگی کرده است. حقیقتا این اتفاق نادر یکی از دستاورد‌های بزرگ این انقلاب محسوب می‌شود؛ لذا ملت ایران با قدردانستن این انقلاب، لیاقت سپردن پرچم این انقلاب به دست صاحب الزمان(عج) را دارند.

ذات آمریکا دشمنی است

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال را برای مردم ایران فراهم آورد، گفت: مردم ایران در دوران رژیم ستمشاهی با کوچکترین انتقاد از رضاشاه توسط سازمان ساواک دستگیر و مورد سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گرفتند و اغلب تصمیم‌گیری‌ها در زمان پهلوی توسط کشورهای متجاوزگر آمریکا و انگلیس بر محمدرضا شاه تحمیل می‌شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران به استقلال رسیدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با تأکید بر این موضوع که برخی از مسئولان و مردم منشاء مشکلات کنونی کشور را استقلال خواهی می‌دانند، خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل کشور موضوع دوستی و برقرای ارتباط با کشور آمریکا را فریاد می‌زنند ولی در واقع ذات آمریکا دشمنی است و به هیچ عنوان با ما دوست نخواهد شد. امروز انقلاب اسلامی دو راهکار تسلیم و مقاومت در برابر آمریکا را پیشرو دارد که راهکار مقاومت را برگزیده است در غیر این صورت همانند دوران پهلوی ذخایر و منابع کشور از سوی بیگانگان غارت خواهد شد.

معضلات اقتصادی ساده‌ترین مشکل پیشروی انقلاب

سردار نقدی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه طی 40 سال عمر انقلاب اسلامی نقش ولی فقیه برای همه مردم ایران ثابت شده، بیان کرد: عده‌ای از مسئولان و مردم با بیان این مطلب که چرا رهبری برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور کاری نمی‌کنند از مقام معظم رهبری توقع دخالت در امور اجرایی دولت را دارند، ولی طبق قانون اساسی رهبر معظم انقلاب وظایف مشخصی دارند.

نقدی تاکید کرد: مشکل کنونی جامعه ما یعنی اقتصاد؛ ساده‌ترین مشکل پیشروی انقلاب است چرا که کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات عدیده و خطرناک‌تری همچون حمایت 180 کشور از رژیم ستمشاهی، منافقین خلق، سازمان ساواک، ارتش منحل شده و جنگ تحمیلی از سوی صدام مواجهه شد که به لطف خداوند و با بصیرت، آگاهی و تلاش مردم پیروز شده است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی پنج مؤلفه اقتصاد پویا یعنی انرژی، معدن و مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و نقدینگی را دارد؛ اما به دلیل رویکرد اشتباه و اتکا به تعهد‌های سُست آمریکایی و اروپایی این مشکلات حل نمی‌شود. تنها راه خروج کشور از مشکلات کنونی، اتکا به سخنان مقام معظم رهبری، اعتماد به نفس و خودباوری است.

نتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار