معاون هماهنگ‌کننده سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز اجرای ۷۸۹ پروژه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

«حميدرضا برات زاده» با اعلام اینکه عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور شروع می‌شود، گفت: سهم استان ما از این تعداد ۷۸۹ پروژه در قالب ۳۱ عنوان پروژه است که در ۲ بخش «تکمیل و بهسازی» و «احداث» آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 30January 2019

آغاز اجرای ۷۸۹ پروژه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «حمیدرضا برات‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر در بیرجند، اظهار داشت: بسیج به‌عنوان دیده‌بان، همه نقاط ضعف و قوت را رصد می‌کند و درصدد رفع نقاط ضعف است.

برات‌زاده با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین گستره مردمی در جهان است، متذکر شد: اگر ماموریتی به بسیج محول شود آن را به سرانجام رسانده و هیچ ماموریتی را نیمه تمام رها نکرده است.

وی اضافه کرد: اگر در مرز‌های شرقی از امنیت برخورداریم به دلیل حضور بسیج در نقاط مختلف به ویژه مرز‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اوج کار بسیج در جنگ تحمیلی بود که محاسبات دشمن را به اشتباه انداخت، مطرح کرد: در دفاع مقدس اوج حماسه و ایثارگری را از بسیج می‌بینیم که همچون دانشگاهی شده بود.

«حلقه‌های طیبه صالحین» بزرگ‌ترین شبکه تربیتی جهان است

برات‌زاده دستاورد دیگر بسیج را ایجاد بزرگ‌ترین شبکه تربیتی جهان با عنوان «حلقه‌های طیبه صالحین» برشمرد و افزود: متناسب با هر برنامه‌ای، بسیج در قالب حلقه‌های شجره صالحین برنامه دارد.

وی با بیان اینکه راه‌انداری بسیج سازندگی یکی از افتخارات بسیج است که در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و سازندگی منشأ خیرات و برکات بوده است، گفت: در عرصه مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امروز مجموعه بسیج با همه توان وارد می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز سایر ملل جهان از تفکر بسیجی الهام می‌گیرند و این بسیج است که در قالب قرارگاه بصیرت فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کند.

اجرای ۳ هزار برنامه در سطح استان خراسان جنوبی

برات‌زاده در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ۴۰ عنوان سرفصل در قالب ۳ هزار برنامه توسط گروه‌های مختلف اجرایی می‌شود که بیشتر در قالب افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی است.

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اعلام اینکه ۴۰ پروژه عمرانی زود بازده محرومیت‌زدا توسط بسیج سازندگی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان افتتاح می‌شود، گفت: برنامه‌های مختلفی در این ایام همچون یادواره‌های شهدا و مراسم سالروز ورود امام به میهن اسلامی در مرکز و سایر نقاط استان برگزاری می‌شود.

برات‌زاده اضافه کرد: برپایی ۴۰ ایستگاه صلواتی، اهدای ۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در ایام ولادت حضرت زهرا (س)، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد، اهدای خون توسط بسیجیان، برگزاری یادبود شهدای انقلاب و نورافشانی سراسری در مراکز شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

گرامی‌داشت عملیات «والفجر ۸» در روز ۱۳ بهمن

وی با اشاره به اینکه همایش جوانان انقلابی با شعار «من انقلابی‌ام» در طول دهه فجر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: گرامی‌داشت عملیات غرورآفرین «والفجر ۸» در روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود.

آغاز اجرای ۷۸۹ پروژه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اعلام اینکه عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور شروع می‌شود، اظهار داشت: سهم استان ما از این تعداد ۷۸۹ پروژه در قالب ۳۱ عنوان پروژه است که در ۲ بخش «تکمیل و بهسازی» و «احداث» آغاز می‌شود.

برات‌زاده متذکر شد: آغاز این عملیات روز ۱۳ بهمن توسط بسیج سازندگی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد که تا دهه فجر سال آینده باید به اتمام برسد.

انتها پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار