سردار اشتری:

وضعیت امنیتی کشور مطلوب است/ پیش‌بینی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است گفت: برآوردها حاکی از این است که حضور مردم در این راهپیمایی پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ - 30January 2019

وضعیت امنیتی کشور مطلوب است/ پیش‌بینی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروی انتظامی درباره تمهیدات ناجا برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی با آمادگی صددرصدی برای انجام مأموریت‌ها ایفای نقش می‌کند و نیروهای پلیس با هوشیاری و آمادگی کامل در صحنه حضور خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزیها و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن توسط پلیس صورت گرفته است و برآوردها حاکی از این است که حضور مردم در این راهپیمایی پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است، تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده و همکارانم در اقصی نقاط کشور هرگونه تحرکی را رصد می‌کنند.

اشتری متذکر شد: تلاش گروه‌های معاند برای تحرکات مذبوحانه نشانه ضعف آنها در مقابل مردم و توانمندی‌های نیروهای مسلح و اقتدار کشور است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها