برگزاری همایش بزرگ سران طوایف در زاهدان

در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی همایش بزرگ سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 30January 2019

برگزاری همایش بزرگ سران طوایف در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، همایش سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه در روستای منزل آب زاهدان با حضور فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و  مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان و جمعی از سران طوایف، ریش سفیدان و متعمدین برگزار شد.

سردار «ابراهیمی آتانی» فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش را حضور هر چی باشکوه‌تر مردم و طوایف استان در مراسمات دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی اثرات متفاوتی را در جهان به جا گذاشته است که این اثرات در داخل انقلاب بی‌شمار است، به عنوان مثال در فناروی‌ها، اقتصادی، علمی، فرهنگی حائز موفقیت‌های خوبی شده‌ایم.

وی در ادامه گفت: این مردم بودند که انقلاب اسلامی رشد کرد، امروز در سر تا سر دنیا آمریکا را به عنوان مظهر ظلم و فساد استکبار جهانی شناخته شده است، اگر نبود انقلاب اسلامی این شناخت نسبت به استکبار جهانی به وجود نمی آمد.

وی در پایان گفت: در استان سیستان و بلوچستان یکی از توطئه‌های بزرگ دشمن ایجاد تفرقه بوده است، سیستان و بلوچستان سَمبُل وحدت میان شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است و شما سران طوایف و ریش‌سفیدان و معتمدین به عنوان پیشگامان این وحدت در استان هستید.

«محمود کردستانی» مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: امروز ارزشمندترین و سالم‌ترین انتخابات را در دنیا ما داریم، این یعنی خواستن یعنی مردم ما وارد همه عرصه‌های جمهوری اسلامی می‌شوند و شرکت می کنند، ندای امام (ره) و رهبر عزیزمان را لبیک گفتیم و صدا و سیمای استان با تمام تلاش تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر را پوشش می‌دهد.

وی در ادامه گفت: شرایط ما امروز شرایط متفاوتی است، و شاید جوانان امروز ما به خاطر نداشته باشند قبل از انقلاب به خاطر زایمان، یک مادر از دست می‌دادیم، امروز زاهدان ما قطب چشم‌پزشکی دنیا است.

 مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش در پایان این همایش افزود: در هشت سال دفاع مقدس ابزار جنگی زیادی نداشتیم، ایمان داشتیم انقلاب ما دائمی است، چون مردم ما اتحاد دارند و در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی قد علم می‌کنند، انقلاب با مردم پیروز شد، ما ایرانی هستیم و تابع انقلاب و جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار