سرلشکر موسوی:

نمایشگاه دستاوردهای هوایی جلوه‎ای از قدرت ملت ایران است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هیچگاه در عرصه دفاعی دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکرده‎ایم، گفت: نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح جلوه‎ای از قدرت فرزندان غیور ملت ایران است.
کد خبر: ۳۳۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 31January 2019

نمایشگاه هوایی جلوه ای از قدرت ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سید «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح که از صبح امروز پنجشنبه (۱۱بهمن) در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری به مدت ۱۰ روز آغاز به کار کرد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز شاهد یکی دیگر از جلوه‎های قدرت فرزندان غیور ملت ایران در عرصه هوایی هستیم.

وی با اشاره به وابستگی ایران پیش از انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و خروج بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی از کشور، کمتر کسی فکر می‎کرد که ما توان بکارگیری این تجهیزات را داشته باشیم و مستشاران نیز عنوان کرده بودند که ما به زودی برمی‎گردیم.

امیر موسوی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با بهره‎گیری از ظرفیت‎ها و استعداد جوانان خود توانست کار را پیش ببرد و هیچگاه دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکرد.

وی با اشاره به تحریم‎های گسترده از سوی دشمنان قسم خورده، گفت: ملت ایران ۴۰ سال در برابر همه تحریم‎ها ایستادگی کرده و به جهان ثابت کردند که می توانند روی پای خود بایستد و با تکیه بر توان خود از تحریم‎های ظالمانه عبور کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نمایشگاه امروز جلوه‎ای از توانمندی‎های داخلی برای دفاع از کشور است، گفت: از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، انواع بمب‎های ساخته شده بومی، بالگردها و موشک‎های بومی است که به دست جوانان دانشمند ایران ساخته شده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به فعالیت ارتش در سایر حوزه‎ها گفت: در کنار تجهیزات دفاعی وسایل و تجهیزات ارتش برای کمک به مردم در جنگ اقتصادی و بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نیز قابل مشاهده است.

امیر موسوی گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای هوایی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواناجا به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: در این مجموعه راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات دفاع از کشور می پردازند.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها