رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان:

بازاریان و اصناف به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان گفت: بازاریان همیشه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی تلاش داشته‌اند.
کد خبر: ۳۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 31January 2019

بازاریان و اصناف به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور امروز در همایش اصناف و بازاریان استان سمنان و نقش آن‌ها در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی امامزاده یحیی (ع) سمنان بابیان اینکه اصناف به‌هیچ‌عنوان از آرمان‌های انقلاب فاصله نمی‌گیرند، اظهار داشت: بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و در همه بزنگاه‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی پیشگام بودند.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف باروحیه بسیجی در راستای سربلندی این نظام مقدس تلاش می‌کنند، افزود: بازاریان همیشه از حامیان انقلابیون در سطح کشور بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، با بیان اینکه حضور امام خمینی (ره) در بهشت‌زهرا در روز دوازدهم بهمن‌ماه ۵۷ بدون همکاری اصناف و بازاریان امکان‌پذیر نبود، عنوان کرد: این مهم نشان‌دهنده نقش تاریخی بازاریان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حسن‌پور با بیان اینکه بازاریان و اصناف به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند، تأکید کرد: بازاریان همیشه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، تلاش داشته‌اند.

وی بیان داشت: حضور یکپارچه بازاریان و اصناف انقلابی در تاریخ ایران اسلامی همواره سبب شده تا رویکردهای ضدانقلابی فتنه گران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی خنثی شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ و سیر مبارزات آن از سال‌های قبل تا آن تاریخ بدون حمایت و پشتیبانی اصناف و بازاریان میسر نبود.

حسن‌پور با بیان اینکه بازاریان با حمایت از فقرا در آستانه نوروز۹۸ نشان می‌دهند که در کنار مردم هستند، عنوان کرد: تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی در سایه همراهی و همدلی و حضور اصناف و بازاریان و حمایت آن‌ها از مردم خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها