جعفری در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

حضور اقوام مختلف ایران در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب/ اکران فیلم‌های منتخب جشنواره مقاومت

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های فرهنگی فراهم شده تا اقوام بتوانند سنت‌ها، تولیدات فرهنگی و موسیقی‌های حماسی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 31January 2019

«علی اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های نیروهای نظامی و لشکری به همین مناسبت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از هزار دستاورد در حوزه سیاسی، اجتماعی، پزشکی، علمی و صنعتی در معرض نمایش گذاشته شده است؛ در این نمایش چهل قله دستاوردها به صورت هنری طراحی شده است.

جعفری افزود: در این نمایشگاه ظرفیت‌های فرهنگی فراهم شده و اقوام می‎توانند سنت‌ها، تولیدات فرهنگی و موسیقی‌های حماسی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این نمایشگاه تئاترهای میدانی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: بازدید‎کنندگان می‌توانند به صورت رایگان از فیلم‌های منتخب جشنواره مقاومت دیدن کنند.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با دهه فجر رایگان است و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 الی 21 از بخش‌های مختلف موزه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها