حجت‌الاسلام پناهیان:

برخی مسئولان برای رأی آوردن ذلیلانه حجاب را تحقیر می‌کنند/ سینما هنوز به بیان زیبایی‌های حجاب نپرداخته است

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از رفتار برخی مسئولان در موضوع حجاب، گفت: برخی مسئولان برای رأی آوردن حجاب را تحقیر می‌کنند و می‌گویند که می‌خواهند در خیابان‌ها دیوار و در این‌باره کاریکاتور هم می‌کشند، هیچ اقدامی ذلیلانه‌تر از اقدام مسئولان علیه حجاب نیست.
کد خبر: ۳۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 31January 2019

برخی مسئولان برای رأی آوردن ذلیلانه حجاب را تحقیر می‌کنند/ سینما هنوز به بیان زیبایی‌های حجاب نپرداخته استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» در همایش «دختران انقلاب» که امروز (پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه) با حضور خانواده‌های شهیدان شاخص و عموم مردم در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، با انتقاد از هنرمندان و رسانه ملی مبنی بر عدم استفاده از فضای تبلیغاتی موجود برای معرفی فرهنگ حجاب، اظهار داشت: وجود حجاب در جامعه ما تحت تأثیر تبلیغات نیست که این موضوع با ارزش است.

وی با تاکید بر این‌که  باید بخشی از فعالیت‌های ما در جهت ترویج حجاب باشد، گفت: باید در جامعه امر الهی را ترویج کنیم و از خوبی‌ها و زیبایی‌های آن حرف بزنیم، اما سینما هنوز به بیان زیبایی‌های حجاب نپرداخته است.

پناهیان با بیان این‌که باید درباره بی‌دینی تبیین داشته باشیم، بیان داشت: باید دوربین‌ها به کشورهایی بروند که صهیونیست‌ها فساد را در آن‌ها ترویج کردند؛ چرا که این کشورها حرف‌های زیادی درباره ضربه خوردن از ترویج فساد دارند.

وی با اشاره به این‌که باید مساجد ما محل انزجار از طاغوت باشد، گفت: بعد از دفاع مقدس برخی فضایی به وجود آوردند که ما باید خباثت‌های دشمن را فراموش کنیم و این خباثت‌ها در جامعه مطرح نشوند.

حجت‌الاسلام پناهیان همچنین با بیان این‌که یکی از نمایندگان مجلس گفته است که ما ۴۰ سال است که با بدرفتاری خود با دنیا موجب ایجاد دشمنی علیه کشور شده‌ایم، گفت: این انکار حماقت‌آمیز دشمنان ملت ایران است؛ چراکه اگر اسلام هم در این کشور نبود، باز هم دشمنان به‌دلیل وجود نفت و معادن غنی، به خاک کشورمان چشم طمع داشتند.

وی با انتقاد از رفتار برخی مسئولان در موضوع حجاب، اظهار داشت: برخی مسئولان برای رأی آوردن، حجاب را تحقیر می‌کنند و می‌گویند که می‌خواهند در خیابان‌ها دیوار و در این‌باره کاریکاتور هم می‌کشند، هیچ اقدامی ذلیلانه‌تر از اقدام مسئولان علیه حجاب نیست.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی و حوزه‌های علمیه باید اقدامات مؤثری را در جهت ترویج فرهنگ حجاب انجام دهند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار