نماینده ولی فقیه در لرستان؛

هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار است

آیت‌الله سید «احمد میرعمادی» گفت: هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار است و رشد دینی و معنوی در جامعه و میان نسل جوان، حفظ امنیت و استقلال کشور از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۳۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 31January 2019

هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید «احمد میرعمادی» ظهر امروز (پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه) در جلسه شورای اداری استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر عید بزرگ انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است که با اندیشه‌های والا و آرمان‌های بزرگ امام (ره) آشنا شویم اندیشه‌هایی که ریشه آن در قرآن و سنت است.

وی افزود: مسئله استکبارستیزی، قیام برای خدا، استقلال و خدمت به مردم ریشه در قرآن و سنت دارند همچنین وحدت، یکپارچگی و اتحاد، زیر بار سلطه و ظلم نرفتن، استقلال داشتن و این که کفار بر مؤمنین سلطه‌ای نداشته باشند از مهم‌ترین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امسال دهه فجر تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد چرا که امسال وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم چیزی که دشمنان نمی‌خواستند که انقلاب اسلامی تا این حد رشد کند و تمام تلاششان این بود که این اتفاق نیفتند اما موفق  نشدند.

وی با اشاره به شعار محوری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: شعار انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی افتخار به گذشته و امید به آینده است و باید نگاهی به گذشته و آینده را در مقابل خودمان ترسیم کنیم.

میرعمادی تصریح کرد: وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم بدون اغراق گذشته ما سراسر افتخار بوده است و همه آحاد جامعه این امر را باور دارند در 40 سال انقلاب هشت سال دوران دفاع مقدس داشته‌ایم که از افتخارات ملت ایران است و در طول تاریخ بی‌سابقه است بخش اعظم کشوری توسط دشمن اشغال شود در حالی‌که دستش خالی است و تازه انقلاب کرده این‌ گونه در مقابل دشمنان ایستادگی و جان‌فشانی کند و اجازه ندهد یک وجب از خاک ایران اسلامی دست دشمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 40 انتخابات در کشور و صیانت از حق و رأی مردم بدون دخالت بیگانگان، موفقیت در بحران‌های شدید داخلی در مقابل تجزیه‌طلبان، نتیجه ندادن کودتاها و باوجود ترورهای زیادی که در کشور توسط دشمنان انجام شد و حفظ انقلاب توسط مردم از مهم‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی حفظ نظام در برابر فتنه سال‌های 78 و 88، آشوبگری‌ها و ناامنی‌ها است چرا که ملت ایران در برابر این ناملایمتی‌ها افتخارات فراوان داشته است و همچنین در این 40 سال ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی تثبیت و ارزش‌های دینی تقویت‌ شده است.

وی اظهار داشت: دین‌داری مسئولان، برگزاری مراسمات پیاده‌روی اربعین، نماز جمعه‌ها و مراسم اعتکاف و همچنین داشتن جوانان مؤمن و انقلابی پای‌کار و همچنین استقلال هم جانبه، استکبارستیزی، خودباوری و عزت‌نفس از دیگر ارزش‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: امروز ایران اسلامی در هیچ زمینه علمی، فناوری و هسته‌ای، سدسازی و نیروگاه نیازمند کارشناسان بیگانه نیست، بزرگ‌ترین پروژه در عسلویه و پروژه ستاره خلیج‌فارس که نشان عظمت ملت ایران است به دست متخصصین ایرانی ساخته شد که برای ملت ایران افتخار است و باید سرمان را بلند کنیم و به گذشته خودمان افتخار کنیم.

وی عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که مسائل عمرانی، خدمات نظام و مسئولان به مردم گفته شود و خدمات در حوزه‌های مختلف را نباید نادیده گرفت چرا که ملت ما بزرگ شد بر همین اساس خدمات را باید بزرگ کنیم و با تمام وجود در خدمت مردم باشیم.

میرعمادی بیان کرد: هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار است و رشد دینی و معنوی در جامعه و میان نسل جوان، حفظ امنیت و استقلال کشور با وجود اینکه 40 سال است که در بمباران ناامنی هستیم از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در این 40 سال هیچ‌گاه در برابر دشمن احساس ضعف نکرده‌ایم و همیشه باقدرت پیشرفته‌ایم و اگر در جایی مذاکره‌ای شد با قدرت مذاکره شده و همچنین در  پیروزی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی همیشه ایران حضور داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه 40 سال از افتخارات ایران است گفت: رئیس‌ جمهور آمریکا ادعا کرد من از برجام خارج می‌شوم سپس تحریم‌ها را شدت خواهم داد بر همین اساس پس از سه ماه رژیم ایران سرنگون خواهد شد و 40 سالگی انقلاب را نمی‌بیند اما امروز ملت ایران عقب‌نشینی کرده است یا آمریکا؟

وی خاطرنشان کرد: در نشست لهستان که قرار است برگزار شود وزیر امور خارجه آمریکا به کشورهای مختلفی سفر کرده است که همایش مضحک ضد ایرانی تشکیل بدهد اما امروز چه کسی عقب‌نشینی کرده و می‌گوید نشست لهستان ضد ایرانی نیست؟

میرعمادی اظهار داشت: این افتخار است که آمریکا با تمام تجهیزات در طبس حاضر شود اما خدا به فریاد مردم ایران برسد و آمریکایی‌ها را رسوا کند، گذشته انقلاب اسلامی مایه افتخار ملت ایران و سبب حیرت جهانیان است.

وی افزود: امید به آینده وعده خداوند است و خدا وعده داده اسلام و مؤمنین را بر کافران و مستضعفین را بر مستکبرین پیروز کند و عاقبت متعلق به ملت ایران و انسان‌های پاک است و همچنین وفاداری ملت ایران زبانزد است چرا که 40 سال است این ملت ایثار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: آیا ما امروز نمی‌توانیم بر بحران اقتصادی غلبه کنیم؟ بحران اقتصادی که ریشه‌دارتر از رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی و بدتر از جنگ نظامی هشت‌ ساله نیست چرا که ما به آینده و نابودی آمریکا امیدواریم و شاهد نشانه‌های افول و آمریکا هستیم و امروز آمریکا بدهکارترین کشور اروپا است.

وی با اشاره به شکست نظامی آمریکا در افغانستان بیان کرد: قدرت گرفتن روسیه نشانه‌های افول آمریکا است و باید مطمئن باشیم و ایمان داشته باشیم انقلاب اسلامی ابرقدرت شرق را متلاشی کرده و ابرقدرت غرب را نیز از بین خواهد برد.

میرعمادی تصریح کرد: بشارت خداوند بر غلبه بر کفر و یاری‌کردن مؤمنان ما را دچار یاس نمی‌کند بلکه بیداری ملت‌ها ما را امیدوار می‌کند و با این امیدواری پرچم را حفظ خواهیم کرد و همچنین داشتن رهبری عالم، با شهامت و قاطع که انقلاب را از طوفان‌های شدید حفظ کرده است، انتظار ظهور امام زمان(عج) و حاکمیت اسلامی ما را امیدوار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران به گذشته خودشان افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند چرا که مردم ایران برای این انقلاب سنگ تمام گذاشتند و امسال نیز در 22 بهمن سنگ تمام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها