یادواره شهدای پایگاه باقرالعلوم بروجرد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای پایگاه باقرالعلوم شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ - 31January 2019

یادواره شهدای پایگاه باقرالعلوم بروجرد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، یادواره شهدای پایگاه باقرالعلوم شهرستان بروجرد همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) شامگاه پنج‌شنبه ( 11 بهمن ماه) در این شهرستان برگزار شد.

داوود گودرزی جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج در این مراسم اظهار داشت:­ برگزاری یادواره‎های شهدا یکی از استراتژیک‌ترین کارهایی  است که نشان می‎دهد با گذشت 40 سال از عمر انقلاب آحاد مردم ارزش‌ها و آرمان‌ها را از یاد نبرده‎اند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر محکم و جدی برگزار کردن یادواره‌های شهدا گفت: یکی از راه‌های مقابله دشمن با ما این است که سبک دینداری مردم را تغییر داده و به سبک زندگی غربی تبدیل کند.

جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج افزود: پادزهر طراحی دشمن این است که با وجود سختی‌ها و مشکلات معیشتی نشان دهیم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته و آن‌ها را فراموش نکرده‌ایم.

گودرزی قدردانی از ایثار خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌ها  برشمرد و بیان کرد: می‎توان یادواره‎های شهدا را با نوآوری به یک جریان تبدیل کرده و با دیدار از خانواده‌های آن‌ها در حد توان نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه کشور ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس قریب به 300 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد، ادامه داد: وجود 17 هزار شهید نخبه ترور به خوبی گویای تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است.

جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج گفت: 22 بهمن ماه 1357 ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب توانستند یک رژیم وابسته به آمار را سرنگون کرده و حکومت اسلامی تشکیل  دهند، اما با گذشت 40 سال از عمر انقلاب حق مردم نیست که با این حجم از مشکلات روبرو باشند.

وی  هشت سال جنگ تحمیلی و ترور نخبگان کشورمان را از دلایل کاهش سرعت حرکت انقلاب و دستیابی به اهداف آن برشمرد و افزود: ایستادگی، مقاومت، خستگی‌ناپذیری و ذوب در ولایت بودن درس‌هایی است که می‌توان از شهدا آموخت.

گودرزی اضافه کرد: در ذات شهدا چیزی به نام "به من چه" وجود نداشت، از طرفی آنان خود را دست کم نمی‎گرفتند و این دو ویژگی بارز در وجود آنان بود.

جانشین مرکز سازمان راهبردی بسیج با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جنگ دغدغه و اولویت اول بخشی از دولت نبود، اضافه کرد: اکنون نیز با وجود تأکید چندین باره رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در زمان جنگ اقتصادی می‎بینیم که هر بار قیمت اقلام اساسی مردم بالاتر می‎رود.

وی با تأکید بر اینکه اکنون هر لحظه در جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی با دشمن قرار داریم، عنوان کرد: دشمن از

طراحی‎های چهل‌ساله به این نتیجه رسیده که باید از همه اهرم‎ها بر علیه ملت و کشور ایران استفاده کند.

گودرزی با بیان اینکه10 سال است که مقام معظم رهبری می‎گویند اقتصاد مقاومتی را دریابید و با استفاده از ظرفیت‎های موجود در کشور خود را از درون محکم کنید، اظهار داشت: در چنین شرایطی معاون اول رئیس جمهور در کاخ سعدآباد برای خود جشن تولد می‎گیرد و یا رئیس جمهور به جای معیشت، از تلگرام و اینستاگرام به عنوان نیاز مردم سخن می‎گوید.

جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج علت‌العلل عقب‎ماندگی‎ها و مشکلات را کم توجهی به فرمایشات ولی‎فقیه دانست و گفت: اگر برخی از مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش نمی‎دهند، ما و شما باید گوش فرا دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار