مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مراسمات پرشور دهه فجر امسال خواب دشمنان را همچون گذشته آشفته خواهد کرد

سردار علی‌پور گفت: مراسمات پرشور دهه فجر امسال خواب دشمنان را همچون گذشته آشفته خواهد کرد و حضور میلیونی مردم در 22 بهمن بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد مادامی که فرهنگ عاشورا در این سرزمین جاری است هیچ احدی حتی نمی‌تواند در خیال باطلش فکر کند که روزی این مردم از این آرمان‌های انقلاب جدا شوند.
کد خبر: ۳۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 01February 2019

مراسمات پرشور دهه فجر امسال خواب دشمنان را همچون گذشته آشفته خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، جلسه چگونگی برگزاری مراسم پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان آغاز شد.
 
در این مراسم سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: چهل سال پیش نهالی که با عشق و ایمان و اخلاص به دست آمده بود در فضای معنوی کشور عزیزمان و توسط معمار کبیر انقلاب در نهان مردم کاشته شد و با خون هزاران شهید آبیاری گشت تا امروز همه دنیا شاهد ثمر بخشی آن نهال دیروز و درخت تنومند اکنون باشند.
 
وی افزود: مراسمات پرشور دهه فجر امسال خواب دشمنان را همچون گذشته آشفته خواهد کرد و حضور میلیونی مردم در 22 بهمن بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد مادامی که فرهنگ عاشورا، ایثار برگرفته از 8 سال دفاع مقدس و اعتقاد به ولایت فقیه در این سرزمین ساری و جاری است هیچ احدی حتی نمی تواند در خیال باطلش فکر کند که روزی این مردم از این آرمانهای انقلاب جدا شوند.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وقت آن است که چهل سالگی انقلاب را با توجه بیشتر به خواسته‌های برحق مردم و رفع مشکلات آنان گره بزنیم و اجازه ندهیم که دشمنان قسم خورده انقلاب با فضای مسموم رسانه ای بهانه ای پیدا کنند تا مردم را نسبت به اعتقادات و ارزشهای معنوی شان دلسرد کنند.
 
سردار علی‌پور ادامه داد: باید از 8 سال دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب درس بگیریم تا بتوانیم بر مسائل و معضلات اقتصادی هم فائق شویم. مگر در زمان جنگ همین جوانان دیروز نبودند که با فرماندهی و مدیریت جهادی توانستند بر تمام استکبار جهانی پیروز شوند؛ لذا امروز هم باید حرکت جهادی، یکپارچه و وحدت بخش برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس را با مدیریت ولی امر مسلمین سرلوحه امورات قرار دهیم تا دولت و ملت در کنار هم از پشت سر گذاشتن چهل سالگی انقلاب شان نهایت لذت را ببرند و ان‌شاالله بیرق اسلام و ایران عزیز را به دست صاحب برحقش امام عصر (ع) برسانند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان بر اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های این ایام تاکید کرد و گفت: نهادهای ارزشی در کنار جوانان و هنرمندان باید تمام توان هنری و خلاقانه شان را به کار برند تا نمایش چشمگیر و هنرمندانه ای از خدمات نظام را به گوش و چشم دنیا برسانند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار