برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر

در اولین روز از دهه مبارک فجر جشن ورود تاریخی امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولین در فرودگاه رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 01February 2019

برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در اولین روز از دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن با شکوه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه رامسر برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله اجرای تئاتر خیابانی و رژه موتوری همراه بود، گروه سرود شوکا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسر و گروه سرود جوانه‌ها از مدرسه چیستا به اجرای برنامه پرداختند.

حجت‌الاسلام «سید جعفر رضایی» امام‌جمعه رامسر در سخنانی استقلال آزادی جمهوری اسلامی را رمز موفقیت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد و بازگشت امام با ارمغان استقلال و آزادی همراه بود.

وی افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با قدرت می‌گوییم با تمام تحریم ها و ظلم ها هیچگاه استقلال خود را از دست ندادیم و دنیای استکبار بپذیرد ما در مقابل‌شان پیروز هستیم.

«محمد آزاد» فرماندار رامسر نیز به اقدامات 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شهرستان رامسر در شرایطی چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کردیم که بیش از 40 پروژه با اعتبار 38 میلیارد تومان تدارک دیده شده است.

فرماندار رامسر افزود: در سال‌های اخیر پروژه‌ها و طرح‌های بزرگی در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید و در حوزه‌های زیرساختی علمی فرهنگی اجتماعی انقلاب دستاوردهای بزرگی داشته و در 40 سال بیش از ده هزار پروژه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها