مدیران خوزستانی با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب تجدید عهد و میثاق کردند

مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی خوزستان ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب تجدید عهد و میثاق کردند.
کد خبر: ۳۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 01February 2019

مدیران خوزستانی با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب تجدید عهد و میثاق کردند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز (جمعه 12 بهمن‌ماه) در مراسم بیعت مدیران استان با ولایت که در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۲ بهمن تجدید بعثت نبی مکرم اسلام در جغرافیایی اسلام بود که تجدید حیاتی برای دین اسلام است. 

حجت‌الاسلام سید «لطف‌الله سپهر» با اشاره به اینکه امام راحل تجدید کننده دین اسلام بود، افزود: با ورود امام خمینی (ره) به کشور، بساط طاغوت از کشور برچیده و بساط احیای فرائض دینی، مکتب امام صادق (ع)، علم و حکمت رونقی دیگر گرفت.

حجت‌الاسلام سپهر تصریح کرد: خوشبختانه با همه توطئه ها ترفندهایی که دشمنان انقلاب و اسلامی چیدند که انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد و در این سال متوقف شود امروز آغاز جشن چهلم را با تجدید بیعت کارکنان نظام با نهاد امامت و ولایت در کشور آغاز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: باید از مردم استان که در این ایام درگیر سیلاب هستند و با صبر و متانت از عوارض ناشی از آن گذر کردند، تقدیر و تشکر کنیم. البته تلاش مسئولان و خدمتگزاران نظام نیز قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام سپهر با اشاره به فعالیت ۱۴ کمیته و کارگروه ۲۱ گانه در ستاد دهه فجر خوزستان ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار فعالیت در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، هنری، اجتماعی، شهرری، روستایی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بسیج، کانون های فرهنگی، جشن های محله محور، حوزه های علمیه، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی و همچنین بانوان پیش بینی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار