حجت‌الاسالام دیباجی:

تحریم اقتصادی سلاح اصلی دشمنان / مردم در برابر فتنه هوشیار باشند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مردم باید در برابر فتنه هوشیار باشند؛ چراکه اقتصاد سلاح اصلی دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 01February 2019

تحریم اقتصادی سلاح اصلی دشمنان / مردم در برابر فتنه هوشیار باشندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان صبح امروز (جمعه 12 بهمن ماه) در آیین تقدیر و تجلیل از انقلابیون دامغان به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در مسجد جامع خورزان با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس به واسطه مقاومت مردم به‌جایی نرسید و از آن روز تاکنون با ایجاد تحریم‌های گسترده و جنگ نرم می‌خواهد به اهدافش برسد، اظهار داشت: مردم باید در فتنه هوشیار باشند؛ چراکه اقتصاد سلاح اصلی دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۸۰ کشور به‌ طور رسمی و علنی از رژیم بعثی عراق با در اختیار قرار دادن امکانات، تجهیزات جنگی و کمک‌های مالی حمایت کردند، افزود: پیروزی ما در این جنگ نابرابر یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پشتوانه مردم سبب شد تا وجبی از خاک کشور به بیگانگان داده نشود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از اهداف ائمه اطهار (س) این بود که در لوای احکام الهی، حکومت اسلامی در جامعه مستقر شود و این راه توسط امام خمینی (ره) تا رسیدن به مقصود پیگیری شد، تاکید کرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران نشان داد ولایت فقیه در دل و قلب‌های مردم ایران جای دارد و دشمنان از این امر نگران هستند.

دیباجی بابیان اینکه قدرت دفاعی و ملی ایران باید تقویت شود اما این مهم دشمنان را به ترس وا می‌دارد، ابراز کرد: پدیده‌هایی چون «برجام» و «سی اف تی» همه بهانه‌ای هستند برای اینکه جمهوری اسلامی ایران مهار شود و همچنین سپاه قدرتمند انقلاب اسلامی ایران تحت کنترل  دشمنان قرار گیرد که باید در این راستا هوشیار باشیم.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۰ سال به کشوری قدرتمند بدل شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مستقل در دنیا است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه یکی از جنایات رژیم شاهنشاهی کشف حجاب بود، گفت: جوانان ما باید با تاریخ انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند که چه تفکراتی در کشور حاکم بود و سفاکان دست به چه جنایاتی می زدند تا قدردان انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار