امام جمعه موقت اهواز:

مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصت خدمت‌گزاری است

حجت‌الاسلام‌ «حسن‌زاده» گفت: مدیران، فرصت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت خدمت‌گزاری بدانند و از این فرصت نهایت بهره معنوی را ببرند.
کد خبر: ۳۳۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ - 01February 2019
مدیران، فرصت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت خدمتگزاری بدانندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید «ابوالحسن حسن‌زاده» امروز (جمعه 12 بهمن‌ماه) در مراسم تجدید بیعت مسئولان و کارکنان ادارت دولتی خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نقش خوزستان در تداوم انقلاب استثنایی است.
 
وی افزود: 2 عامل باعث آن شد که جهان متوجه شود اتفاقی که در ایران در حال رخ دادن است، عادی نیست. یکی حضور امام در فرانسه بود و دیگری قطع صادرات نفت. کارکنان صنعت نفت در خوزستان اعتصاب کردند و یک بشکه نفت هم صادر نشد. در جریان اعتصاب کارکنان، معیشت آنها بسیار با سختی مواجه شده بود و به همین دلیل آیت‌الله جزایری کمک‌هایی را به صورت اضطراری برای آنها جمع‌آوری کرد. بعد از این اتفاق بود که هیاتی از سوی امام راحل به خوزستان آمد چراکه امام دستور داده بودند نفت به میزان مصرف داخلی تولید شود.
 
حسن‌زاده گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در جنگ تحمیلی همچنان خوزستان حضور و نقش مهمی داشت. تمام آنچه که نوشته شده، 5 درصد از یک ماه اول جنگ هم نیست. همه مردم خوزستان و رزمندگان در مقابل دشمن ایستادگی کردند. کسی در آن موقعیت نمی‌توانست منتظر رسیدن دستور از مرکز باشد و با رشادت، از حمله دشمن بعثی‌ جلوگیری کردند. بعد از آن بود که رزمندگان دیگر استان‌ها به خوزستان آمدند.
 
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: خوزستان در تولید نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر نقش اساسی را در تولید ثروت کشور دارد اما هم اکنون وقت گلایه کردن نیست اما می‌خواهم بگویم در جریان سیل رفیع دیدید که مردم چقدر از اینکه مسئولانشان در کنارشان هستند خوشحال‌اند لذا مدیران، فرصت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت خدمتگزاری بدانند و از این فرصت نهایت بهره معنوی را ببرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها