مدیران اجرایی همدان با شهدا تجدید بیعت کردند

مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران قضایی استان همدان امروز در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 02February 2019

مدیران اجرایی همدان با شهدا تجدید بیعت کردندبه گزارش دفاع پرس از همدان، «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان به همراه اعضای شورای اداری و سایر مدیران و مسئولان بر سر مزار سردار سرلشکر شهید «حسین همدانی» و شهید «علی خوش‌لفظ» حضور یافتند.

در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم برای ارواح طیبه و تابناک شهیدان علو درجات مسالت کردند.

مدیران اجرایی همدان با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه و عطر افشانی مزار شهدا، بار دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با الگوهای نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

به دلیل تقارن ایام فاطمیه با روزهای دهه فجر، فجر امسال به عنوان «فجر فاطمی» نامگذاری شده و امسال در کنار گرامیداشت این دهه، سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به بهترین شکل ممکن برپا می شود.

برنامه‌های دهه فجر امسال با همایش طلایه‌داران، امتحان قرآنی نور، رژه موتورسواران و تاکسی داران و اجرای گروه سرود دانش آموزی جمعه در اولین روز از دهه مبارک فجر آغاز شد.

در طول این روزها تا 22 بهمن نیز در 100 مسجد استان و 20 مسجد در شهر همدان برنامه های ویژه‌ای برگزار می شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها