نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیشرفت علمی ایران از عوامل دشمنی آمریکا با ایران است

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پیشرفت علمی ایران است.
کد خبر: ۳۳۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 02February 2019

پیشرفت علمی ایران از عوامل دشمنی آمریکا با ایران استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز (شنبه) در مراسم نواخته‌شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه شاهد مهر خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شاید امروز دو سؤال مطرح باشد که رمز پیروزی امام‌ خمینی (ره) چه بود و چرا مردم امام (ره) را دوست داشتند و سؤال دوم این است که چگونه امام (ره) توانست رژیم شاه را با آن قدرت از بین ببرد و جمهوری اسلامی را تشکیل بدهد؟

وی در پاسخ به این پرسش‌ها افزود: ارتباط امام‌ خمینی (ره) با خدا قوی بود، در کارهایش اخلاص داشت و خداوند را فراموش نکرده‌ بود. امام (ره) قدرت خداوند را مافوق همه‌ی قدرت‌ها می‌دانست و هم‌چنین خودش را در برابر مردم خدمت‌گزار  و با نهایت تواضع به مردم احترام می‌گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به دیگر خصوصیات امام‌خمینی (ره)عنوان کرد: ایشان رابطه خوبی با مردم داشتند و آن‌ها را دوست می‌داشتند، مردم نیز امام (ره) را دوست داشتند، امام نسبت به دشمنان قاطع بود و سازش نمی‌کرد، امام (ره) می‌گفتند آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا را زیرپا می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این 40 سال چه بوده، بیان کرد: پیشرفت‌های علمی، مقالات، خلاقیت و نوآوری‌های علمی در کشور فراوان است، به‌طوری‌که پس از انقلاب رشد علمی کشور 11 برابر شده و هیچ کشوری در دنیا سرعت پیشرفت علمی مثل ایران ندارد.

میرعمادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند امیدم به جوانان است، گفت: ایشان می‌فرمایند جوانان مؤمن، انقلابی و پای کار می‌خواهیم و دانش‌آموزان با پیشرفت‌های علمی می‌توانند ایران را آباد و نیازهای کشور را برآورده کنند، بر همین اساس علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پیشرفت علمی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: استقلال سیاسی یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است، زیرا مردم ایران سرنوشت‌شان را خودشان  تعیین می‌کنند و هیچ کشوری در دنیا مانند ایران استقلال ندارد، آمریکا می‌خواهد ما نوکر او باشیم و ب رما مسلط باشد، ولی ما نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی می‌گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها