لاریجانی در جمع خبرنگاران:

عیار اروپایی‌ها را باید در میدان عمل سنجید

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات اروپایی‎ها در اجرای اینستکس، گفت: این میدانی است که می‎توان عیار اروپائیها را سنجید و باید دید در میدان عمل چقدر موفق هستند.
کد خبر: ۳۳۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 02February 2019

در میدان عمل باید عیار اروپایی‌ها را سنجید/به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه (۱۳ بهمن‌‌) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم این ایام، ایامی برای حرکت سازنده قوی‌تر همه ملت ایران باشد.

لاریجانی در خصوص موسساتی (اینستکس) که اروپایی‌ها برای معامله با ایران ایجاد کردند، گفت: اروپایی‌ها در مصافی که با آمریکا داشتند می‌خواستند منزلت خودشان را نشان دهند که چقدر وزن دارند و چقدر در مسائل بین‎المللی می‌توانند حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این موضوع میدانی است که می‌شود عیار اروپایی‌ها را سنجید و ما باید بررسی کنیم که چقدر در مسیر عمل موفق خواهند بود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: نباید در خصوص‌ این موضوع دیدگاه منفی و مثبتی مطرح شود بلکه باید در مقام عمل مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار