سردار غیب‌پرور خبر داد؛

اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعغین گفت: از امروز اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و محرومیت‌زدایی در ۲۸ موضوع از جمله اقتصاد خرد و کشاورزی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 02February 2019

اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و محرومیت‌زدایی در کشور از امروزبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعغین روز شنبه در آیین افتتاح ۴۰ هزار طرح زودبازده اظهار داشت انقلاب اسلامی هدیه‌ای دردانه از سوی خداست که توسط امام (ره) ترسیم و هدایت شده است.

وی افزود: امروز فرزندان بسیجی ملت بزرگ ایران در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی می‌خواهند علی‌رغم تهدید‌ها و کارشکنی دشمنان کاری بزرگ را آغاز کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعغین ادامه داد: حیات انقلاب اسلامی به پیوند مردم با نظام و حیات ما پاسداران و بسیجیان به خدمت کردن بی منت به مردم وابسته است.

سردار غیب پرور عنوان کرد: از امروز اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و محرومیت‌زدایی در ۲۸ موضوع از جمله اقتصاد خرد و کشاورزی آغاز می‌شود و قرار است که این پروژه‌ها در بازه‌ای چهار الی شش ماهه به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از هزینه‌های اجرای این پروژه‌های مردم‌یاری و کمک‌رسانی به محرومان جامعه توسط مردم و خیرین تأمین شده است، افزود: این کمک رسانی‌ها در واقع تحقق مردم سالاری دینی در سطح جامعه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعغین با بیان اینکه این انقلاب تا ظهور دولت حضرت صاحب‌الزمان (عج) ادامه خواهد یافت، گفت: دشمن از وجود قدرت ملی، رهبری مقتدر و آگاه و مردم بصیر ما اطلاع دارد و نمی‌تواند کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام ما وارد کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها