عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

عدم افزایش قیمت سوخت در سال جدید/ افزایش قیمت بنزین شایعه است

علی بختیار با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت سوخت در سال 98 نداریم، گفت: عده‌ای درصدد هستند تا با شایعه‌پراکنی در خصوص افزایش نرخ بنزین، نگرانی و دغدغه مردم را زیاد کنند.
کد خبر: ۳۳۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 03February 2019

عدم افزایش قیمت سوخت در سال جدید/ افزایش قیمت بنزین شایعه است«علی بختیار» نماینده مردم شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تحریم‌های آمریکا به خصوص در حوزه نفتی علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: هدف عمده آمریکا این بود که صادرات نفت ایران را به صفر برسانند و دولتمردان این کشور آبان‌ماه سال جاری را موعد تحقق این امر قلمداد کرده بودند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه کسی نمی‌تواند منکر آثار مخرب ناشی از اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم‌ها باشد، افزود: اما جمهوری اسلامی مقتدرانه برای مقابله با تمام توطئه‌های غربی‌ها برنامه و راهکارهای مهمی دارد؛ لذا ناکام ماندن آمریکا در تحقق اهدافش مبنی بر به صفر رساندن صادرات نفتی کشورمان، مصداق بارز هوشیاری و برنامه‌ریزی مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش تلاش می‌کردند تا صادرات و فروش نفت کشورمان را با موانع بزرگ و فراوانی رو به‌رو کنند، گفت: یکی از عوامل مهمی که باعث ناکامی غربی‌ها در تحقق این هدفشان شد، حضور مشتریان و متقاضیان سنتی نفتی کشورمان است. در حقیقت برخی کشورها محتاج نفت ما هستند.

بختیار در ادامه با اشاره به گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در جامعه، گفت: هم‌اکنون مجلس هیچ‌گونه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده و لذا عدم افزایش قیمت نرخ سوخت در سال جدید حتمی است.

وی با بیان اینکه عمده دلیل بروز و تشدید مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عدم مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب از سوی برخی مسوولان است، گفت: در این برهه از زمان که مردم در وضعیت معیشتی نامناسبی قرار دارند، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، دغدغه‌های آن‌ها را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار